شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲: نرخ ارز، سکه و طلا

شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲: نرخ ارز، سکه و طلا
امروز شنبه ۲۶ فروردین همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار دلار توافقی ۴۲ هزار و ۵۰۰ و هر قطعه سکه امامی ۳۱ میلیون و ۵۲۵ هزار فروخته شدند

به گزارش نجواخبر، قیمت دلار توافقی امروز شنبه ۲۶ فروردین با رشد ۱۵۰ تومانی به نیمه کانال ۴۲ هزار تومان رسید. با این حال در بازار طلا، روند دیگری را شاهد بودیم و نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۲۴ هزار تومانی درمقایسه با عصر پنجشنبه هفته قبل، به دو میلیون و ۵۳۳ هزار تومان تقلیل پیدا کرد. سکه امامی هم ۳۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان یعنی ۷۵ هزار تومان کمتر از پنجشنبه پیشین فروخته شد.

قیمت ارز توافقی و خدماتی

قیمت دلار امروز شنبه ۲۶ فروردین براساس اعلام کانون صرافان و به‌شکل توافقی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ثبت رسید. نسبت به ظهر پنجشنبه هفته قبل قیمت دلار توافقی ۱۵۰ تومان افزایش پیدا کرده و همزمان قیمت یورو توافقی امروز شنبه ۲۶ فروردین با رشد هزار تومانی به جایگاه ۴۶ هزار و ۸۰۰ تومان ارتقا پیدا کرده است. البته برای متقاضیان ارز خدماتی قیمت یورو امروز ۴۵ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت دلار ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده و این دو عدد فرقی با قیمت‌های روز پنجشنبه ندارند.

قیمت انواع ارز

انواع ارز توافقی و خدماتی

پنجشنبه

امروز

دلار توافقی

42 هزار و 350 تومان

42 هزار و 500 تومان

یورو توافقی

45 هزار و 800 تومان

46 هزار و 800 تومان

دلار خدماتی

41 هزار و 700 تومان

41 هزار و 700 تومان

یورو خدماتی

45 هزار و 800 تومان

45 هزار و 800 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه ۲۶ فروردین همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۵۳۳ هزار تومان رسید. رقمی که افت ۲۴ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار را درمقایسه با عصر پنجشنبه نشان می‌داد.

قیمت سکه امامی به‌شکل تک‌فروشی به ۳۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید و درقیاس با ظهر پنجشنبه ۷۵ هزار تومان پایین آمد. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۴۰ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید و نیم‌سکه که ۱۸ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان فروخته شد، ۵۵ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. قیمت ربع‌سکه هم ۱۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و این یکی را ۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان فروختند. این وسط قیمت سکه یک گرمی حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و به شش میلیون و ۸۱۵ هزار تومان رسید.

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و انواع سکه

قیمت پنجشنبه

قیمت امروز

هر گرم طلا 18 عیار

دو میلیون و 557 هزار تومان

دو میلیون و 533 هزار تومان

سکه امامی

31 میلیون و 600 هزار تومان

31 میلیون و 525 هزار تومان

سکه تمام‌بهار آزادی

28 میلیون و 300 هزار تومان

28 میلیون و 260 هزار تومان

سکه نیم‌بهار آزادی

18 میلیون و 925 هزار تومان

18 میلیون و 870 هزار تومان

سکه ربع‌بهار آزادی

11 میلیون و 690 هزار تومان

11 میلیون و 680 هزار تومان

سکه یک گرمی

شش میلیون و 720 هزار تومان

شش میلیون و 815 هزار تومان

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/37098

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب