هوای سرد تا چهارشنبه می‌ماند

هوای سرد تا چهارشنبه می‌ماند
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی جمعه آینده، تداوم فعالیت سامانه بارشی در ۶ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر خبر داد.

به گزارش نجواخبر، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های کرمان، خراسان جنوبی،‌سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، فردا در برخی مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و فارس، چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب کرمان،‌ شمال هرمزگان، شمال و شرق فارس و روز جمعه در کرمان طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی گاهی گردوخاک پیش‌بینی شده است.

امروز در نیمه شمالی کشور در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، گیلان، مازندران،‌ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق خراسان رضوی و سه‌شنبه تا پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه سامانه بارشی وارد کشور شده و در شمال غرب و غرب باعث بارش می‌شود.روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش محسوس دما روی می‌دهد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/37134

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.