دومین سفر استانی دکتر جمالی به اصفهان:

گامی جدید در تقویت ارتباطات داخلی و ارتقای بهره‌وری موسسه اعتباری ملل

گامی جدید در تقویت ارتباطات داخلی و ارتقای بهره‌وری موسسه اعتباری ملل
دومین سفر استانی دکتر جمالی به اصفهان: گامی جدید در تقویت ارتباطات داخلی و ارتقای بهره‌وری موسسه اعتباری ملل

به گزارش نجوا خبر به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری ملل، دکتر جمالی، مدیر مؤسسه اعتباری ملل، روز پنجشنبه ٢٠ آذرماه، به همراه هیئت همراه، به دومین سفر استانی خود به شهر اصفهان رفتند.

این سفر که ادامه سلسله بازدیدهای استانی برای تقویت ارتباطات داخلی و ارتقای بهره‌وری سازمانی است، فرصتی ویژه برای گفت‌وگوی مستقیم با همکاران شعب اصفهان فراهم آورد.
در این دیدارها، دکتر جمالی با حضور در شعب مختلف مؤسسه اعتباری ملل، با همکاران خود به گفت‌وگو پرداختند و از نزدیک نظرات، دغدغه‌ها و پیشنهادات آنان را دریافت کردند.
این دیدارها نه تنها موجب ایجاد فضایی صمیمی و پرانرژی در میان همکاران شد، بلکه به‌طور مؤثری در جهت شفاف‌سازی و هماهنگی بیشتر میان مدیریت و تیم‌های اجرایی نقش‌آفرینی کرد.
دکتر جمالی در این بازدید تأکید کردند که نظرات و دیدگاه‌های همکاران به‌عنوان یکی از ارکان اصلی پیشرفت مؤسسه اعتباری ملل، همواره در اولویت قرار دارد.
ایشان با اشاره به اینکه مؤسسه ملل همواره در تلاش است تا بهترین خدمات مالی و بانکی را به مشتریان خود ارائه دهد، خاطرنشان ساختند که این نوع ارتباط مستقیم و سازنده میان مدیریت و همکاران، موجب پیشبرد سریع‌تر اهداف مؤسسه و ارتقای کیفیت خدمات به‌ویژه در شعب مختلف خواهد شد.
ایشان همچنین به مسئله وصول مطالبات اشاره کرده و افزودند: باید جدی در مسیر وصول مطالبات قرار بگیریم. اهمیت وصول مطالبات نه تنها برای حفظ سلامت مالی مؤسسه، بلکه برای تقویت اعتبار و اعتماد به مؤسسه نیز حیاتی است. در حقیقت، وصول مطالبات یک عامل اساسی در پایداری و رشد مؤسسه محسوب می‌شود.

ایشان تأکید کردند: ما باید با کار بیشتر در مؤسسه تحول ایجاد کنیم. بدنه ما در مؤسسه ملل بدنه خوبی است، بنابراین انتظار داریم همه همکاران تلاش مضاعف نموده ،حیثیتی کار کنند. مؤسسه ملل یک مؤسسه حرفه‌ای است، بنابراین همه اجزا باید حرفه‌ای عمل کنند.

دکتر جمالی به توانایی بالای مؤسسه ملل اشاره کرده و افزودند: مؤسسه ملل، مؤسسه‌ای توانمند است و دارایی های ارزشمندی دارد البته اصل پتانسیل آن منابع انسانی مؤسسه است. همه نیروهای ما باید در مسیر مشتری مداری،ارزش آفرینی وجذب منابع و بازاریابی باشند.

ایشان در ادامه به جوان بودن سرمایه انسانی مؤسسه ملل اشاره کردند و گفتند: جوان بودن سرمایه انسانی مؤسسه ملل یک پشتوانه ارزشمند برای ما به شمار می‌آید. همه ما اگر نگاه تحولی نداشته باشیم به اهدافمان نمی‌رسیم. با توجه به اینکه برنامه‌ای که به بانک مرکزی پیشنهاد می‌شود برنامه تحولی است، امیدواریم با همکاری همه همکاران این تحول محقق شود.
دکتر جمالی همچنین تأکید کردند که: ما همگی با هم و مشارکتی تصمیم خواهیم گرفت.


در پایان این دیدار، دکتر جمالی اعلام کردند که سفرهای استانی از جمله ابزارهای کلیدی مؤسسه اعتباری ملل برای ایجاد پیوندهای عمیق‌تر و مؤثرتر بین مدیریت و همکاران در سراسر کشور است. ایشان افزودند: این نوع بازدیدها، گامی مؤثر در راستای هم‌افزایی و ارتقای بهره‌وری در مؤسسه ملل است و ما قصد داریم در آینده‌ای نه‌چندان دور به دیدار همکاران دیگر استان‌ها و شعب برویم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/378271

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.