«جنگ جهانی سوم» تا امروز دومین فیلم پرفروش هفته

«جنگ جهانی سوم» تا امروز دومین فیلم پرفروش هفته
این فیلم توانسته با فروش بیش از نیم میلیارد در کل فروش و ۳۰۰ میلیون در هفته عنوان دومین فیلم پرفروش سینمای ایران را بدست آورد.

به گزارش نجوا خبر، "جنگ جهانی سوم" ساخته هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که نماینده سینمای ایران در اسکار 2023 بود، در سه روز اول اکرانش در سینماهای تهران بیش از نیم میلیارد فروش کرد.

بر اساس اطلاعاتی که سامانه مدیریت و فروش آنلاین سینماهای کشور ارائه داده است، این فیلم 8600 نفر مخاطب داشته و توانسته با اکران در 324 سانس 600 میلیون تومان فروش کرده و در سه روز اول بعد از "فسیل" قرار بگیرد و عنوان دومین فیلم پرفروش هفته را به دست آورد.

این در حالی است که این فیلم به خاطر زخمی که قاچاق بر آن زد انتظار فروش خوب را از دست داده بود اما حالا با اکران 3 روزه و نیم میلیاردی آن هم در ایام ماه رمضان به نظر می‌رسد که گام اول را، به خوبی برنداشته است.

علاوه بر این، "جنگ جهانی سوم" هنوز اکران شهرستان‌های خود را آغاز نکرده است و فعلا در تهران اکران می‌شود.

در این فیلم مانند محسن تنابنده بازی می‌کند که به نظر می‌رسد توان بالا بردن فروش فیلم را دارد اما باید دید که با توجه به اکران فیلمی مانند "فسیل" به عنوان کمدی در حال اکران و دیگر فیلم‌ها، چقدر این فیلم می‌تواند فروش بالایی را تجربه کند؟

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/47179

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب