عضو شورای شهر تهران:

در زمان زلزله احتمالی تهران ابتدا انفجار گاز مردم را می‌کشد!

در زمان زلزله احتمالی تهران  ابتدا انفجار گاز مردم را می‌کشد!
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در زمان وقوع زلزله احتمالی در شهر تهران، پیش از آن که ریزش آوار جان مردم را بگیرد، انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت.

به گزارش نجوا خبر، سید محمد آقامیری در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و چهل و یکمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم ایجاد برج تخلیه گاز در پایتخت گفت: قرار بود شرکت گاز دستگاه‌های تخلیه گاز را در سطح پایتخت ایجاد کند که هنوز این اتفاق نیفتاده، این در حالی است که در زیر شهر تهران ۳.۵ میلیون متر مکعب گاز وجود دارد.

وی افزود: در زمان وقوع زلزله احتمالی در شهر تهران پیش از آن که ریزش آوار جان مردم را بگیرد، انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت. این در حالی است که قرار بود ۴۰۰ برج تخلیه گاز در تهران ایجاد شود، اما هنوز توفیقی برای تعیین محل‌هایی جهت ایجاد برج تخلیه گاز حاصل نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: قرار بود این برج‌ها در سال ۹۸ ایجاد شود، اما اداره گاز می‌گوید تمامی امکانات را در اختیار دارد و مطالعات دقیق را انجام داده است، ولی شهرداری هنوز زمین‌هایی برای این امر در اختیار قرار نداده است.

در ادامه، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز در واکنش به این اظهارات آقامیری گفت: این که تمام فشارها درباره این مسئله روی دوش شهرداری تهران گذاشته شود، اشتباه است، زیرا اداره گاز روی زمین‌های گران دست می‌گذارد و هنوز پاسخ دقیقی را در این خصوص به شهرداری نداده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/47187

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب