زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای جاماندگان اعلام شد

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای جاماندگان اعلام شد
معاون فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: مرحله سوم واریز سود سهام جاماندگان سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را ارائه و ثبت کرده اند، اواخر ماه جاری پرداخت می‌شود.

به گزارش نجواخبر، محمود حسنلو اظهار داشت: مرحله سوم واریز سود سهام عدالت مشروط به ارائه شماره شبای بانکی جاماندگان است که تا کنون حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت به دلیل ارائه نکردن شماره شبا، سود دریافت نکرده‌اند که باید با ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت در آن در فرایند دریافت سود سهام عدالت قرار گیرند.

وی همچنین گفت: مشمولان سهام عدالت برای عملکرد سال ۹۹ برای سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود یک میلیون و صد هزار تومان و برای سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود ۵۸۰ هزار تومان سود دریافت کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری فرد شرور دخیل در شهادت شهید «وحید سالاری» خبر داد.

سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: یکی از افراد شرور دخیل در شهادت شهید وحید سالاری، رئیس پلیس سابق شهرستان سیب و سوران که در تاریخ ۵/ ۱/ ۱۴۰۰ در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده بود، دستگیر شد.

وی تصریح کرد: هویت شخص «مسعود بارانی» که از آن تاریخ متواری بود با پیگیری های اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا شناسایی و در یک عملیات ضربتی در شهرستان زاهدان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/514

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب