انتصاب در شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی

انتصاب در شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی
سرپرست معاونت اجرایی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی طی حکمی، فریبا عباسی را به عنوان «سرپرست معاونت اجرایی هتل ها» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به تعهد سازمانی، سوابق و تجارب ارزشمند سرکار عالی، به عنوان سرپرست معاونت اجرایی هتل‌ها منصوب می‌شوید. ضمن آرزوی سربلندی و موفقیت برای شما در این جایگاه انتظار می‌رود، مجدانه پیگیر اقدامات در جهت پیشبرد اهداف و تعالی شرکت با بکارگیری توانمندی ها، همکاری و هم افزایی با سایر بخش‌ها در جهت ارتقای سطح آموزش و توانمندی نیروهای شاغل در هتل‌ها موفق و موید باشید.

این جلسه با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران و همکاران واحد معاونت اجرایی برگزار شد.

ذوقی عنوان کرد: سرکار خانم دکتر فریبا عباسی عضو محترم هیئت مدیره از سابقه درخشانی در شرکت برخوردار هستند و جزو مدیران با تجربه محسوب می‌شوند. همچنین ایشان دارای کارنامه و سابقه کاری بسیار عالی هم در صندوق بازنشستگی کشوری و هم در سایر سازمان‌ها در سنوات گذشته می‌باشند.

سرپرست معاونت اجرایی هتل‌ها ضمن تشکر و قدردانی از زحمات علی کاظمی، عنوان کرد: در وهله اول قدردان این اعتماد می‌باشم و امیدوارم با وجود همکاران پرتوان در معاونت اجرایی برای بهره‌وری حداکثر از دارایی‌های ارزشمند گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی تلاش خود را به کار بسته تا شاهد شکوفایی، درآمد پایدار و سوددهی مورد انتظار از این مجموعه باشیم.

عباسی ضمن عضویت در هیئت مدیره ایرانگردی، پیش از این، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، مدیرکل امور بانوان در سازمان جمعیت مهر جوانان، عضو هیئت علمی توسعه سازمان علوم و فنون، مشاور گردشگری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مشاور رسانه‌ای معاون امور اقتصادی وزارت کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی، مدیرعامل شرکت داده‌ پردازان تجارت سهند، عضو هیئت مدیره تعاونی توسعه عمران، عضو و دبیر هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر مراغه در دوره چهارم و رئیس کمیسیون ماده 77 بود که جایگزین علی کاظمی شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/57212

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب