حمید درخشان در گفتگو با نجوا خبر:

بُرد زیبای پرسپولیس مقابل استقلال/ یک قدم به قهرمانی نزدیک شدیم

بُرد زیبای پرسپولیس مقابل استقلال/ یک قدم به قهرمانی نزدیک شدیم
حمید درخشان گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس برنده میدان باشد. به نظرم همه خوب بودند به خصوص خط دفاع پرسپولیس که خیلی بی‌نقص و بی‌اشتباه بازی کرد.

حمید درخشان (پیشکسوت پرسپولیس) در مورد بُرد پرسپولیس در دربی پایتخت با نتیجه یک بر صفر، به خبرنگار نجوا خبر گفت: در این بازی پرسپولیس مالکیت توپ را به خوبی در اختیار داشت و با طرح و برنامه قوی به میدان آمده بود. در نیمه اول با برتری، مالکیت توپ از آنِ پرسپولیس بود.
وی افزود: از همه مهم‌تر اینکه در نیمه اول هیچ فرصتی به استقلال نداد و در شروع نیمه دوم با اولین فرصتی که به دست آورد به گل رسید. بازی‌ها در دربی معمولاً به هم نزدیک است و چندان فرصت گل زدن به دست نمی‌آید اما پرسپولیس از همان فرصتِ به دست آمده به خوبی استفاده کرد. تا پایان بازی دیگر فرصت گل برای پرسپولیس به وجود نیامد اما از همان یک فرصت برای برتری یک بر صفر استفاده کرد.
درخشان اضافه کرد: پرسپولیس بعد از گل نیز هیچ فرصتی به استقلال نداد یعنی عملکرد کادر دفاعی خیلی خوب بود. دوندگی هافبک‌های پرسپولیس هم عالی بود و خط حمله نیز تکمیل کننده این بازی خوب بود که توانست سه امتیاز بازی را بگیرد و یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شود.
او در پاسخ به این سؤال که این بُرد چقدر به قهرمانی پرسپولیس کمک می‌کند، گفت: این بُرد بدون تردید کمک می‌کند اما باید ببینیم سپاهان در ادامه راه چه می‌کند. قهرمانی فقط دست ما نیست به بازی‌های سپاهان هم بستگی دارد که باید یک جا لغزش داشته باشد؛ ما هم باید در بازی‌هایی که پیش رو داریم، برنده باشیم که به قهرمانی برسیم. پرسپولیس باید در بازی‌های بعدی سه امتیاز را بگیرد و به قهرمانی نزدیک شود.
درخشان در ارزیابی بازی‌های آینده پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید آن بازی‌ها را برنده شود. همانطور که در این بازی سه امتیاز گرفت باید بازی‌های بعدی را هم ببرد. باید جوری بازی کند که جای افسوسی نماند.
این پیشکسوت در مورد کادر فنی پرسپولیس در بازی دربی گفت: در این بازی همه چیز خوب بود، هم تیم، هم کادر فنی و هم تعویض ها؛ همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس برنده میدان باشد. به نظرم همه خوب بودند به خصوص خط دفاع پرسپولیس که خیلی بی‌نقص و بی‌اشتباه بازی کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/57230

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب