آمار کرونا در ایران از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲/شمار فوتی‌ها صعودی شد

آمار کرونا در ایران از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲/شمار فوتی‌ها صعودی شد
از اول اردیبهشت به طور متوسط هر روز ۱۹ نفر از بیماران کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و شمار فوتی‌ها صعودی شد.

به گزارش نجوا خبر، طبق گزارش های جمع آوری شده از ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰۷ نفر از آنها بستری شدند و ۲۳ نفر از این بیماران در کشور جان خود را از دست دادند.

۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۴۳ نفر از آنها بستری شدند مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۲۴۱ نفر رسید و ۲۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۳۷ نفر از آنها بستری شدند۱۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۹۰ نفر از آنها بستری شدند. ۱۷ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۸۹ نفر از آنها بستری شدند. ۱۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و شمار فوتی‌ها صعودی شد.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۴۰۳ نفر رسید که تا کنون ۷ میلیون ۳۵۷ هزار و ۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر ۴ شهرستان وضعیت قرمز، ۳۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۵ شهر در وضعیت زرد و ۱۷۰ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

خبرنگار: پریسا بختیاری

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/67262

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب