پزشک سرشناس تهرانی به قتل رسید/ جسدش خوراک حیوانات شد!

پزشک سرشناس تهرانی به قتل رسید/ جسدش خوراک حیوانات شد!
اواخر آذرماه سال قبل در آپارتمانی واقع در خیابان فرشته تهران جنایتی هولناک رقم خورد که در آن یک پزشک سرشناس تهرانی به قتل رسید

به گزارش نجوا خبر، عاملان جنایت از مدتی قبل سناریوی قتل را طراحی کرده بودند و گمان می‌کردند که فکر همه جای این سناریوی جنایی را کرده‌اند. تصور داشتند که مو لای درز نقشه‌شان نمی‌رود و امکان ندارد کسی بتواند ردی از جنایت آنها کشف کند.

اما بعد از گم شدن پزشک تهرانی به نام حمید، ردیابی‌ها برای یافتن ردی از او آغاز شد و مأموران در اولین گام از تحقیقات خود متوجه اختلاف عمیقی شدند که از مدت‌ها قبل بین او و برادرش وجود داشت. همین کافی بود تا به مطبی که برادر مقتول بتازگی اجاره کرده بود سر زده و منشی این مطب را تحت بازجویی قرار دهند.

منشی که پسر جوانی به نام فرزین است در ابتدا سعی داشت حقیقت را کتمان کرده و مسیر پلیس را از رسیدن به حقیقت منحرف کند، اما تیزهوشی مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران دست فرزین را رو کرد و او پرده از راز جنایت هولناک خود با همدستی برادر حمید به نام صابر برداشت که تجسس‌ها نشان داد او نیز یک پزشک مشهور است.
فرزین در اعتراف هولناک خود گفت که بعد از به قتل رساندن حمید، جسد او را مثله کرده و تکه‌های جسد را کباب کرده و خوراک حیوانات کرده‌اند.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت که مدتی قبل صابر قصد داشته است نماینده مجلس شود و برادرش به عنوان اسپانسر او، از صابر حمایت مالی کند. اما صابر رد صلاحیت می‌شود و در همان گام ابتدایی این مسئله منتفی می‌شود. سپس حمید از صابر تقاضای بازگرداندن پولش به مبلغ 500 میلیون تومان را می‌کند اما همین موضوع سبب بروز اختلاف بین دو برادر می‌شود.
با اطلاعاتی که فرزین در اختیار مأموران قرار داد، صابر هم دستگیر شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار محمدمهدی براعه، بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بعد از طی روال قانونی پرونده، روز گذشته متهمان برای بازسازی صحنه جنایت بار دیگر در محل وقوع جرم حاضر شدند و فرزین به تشریح جنایت پرداخت، اما این در حالی بود که صابر نقش خود را در به قتل رسیدن برادرش انکار می‌کند.

این در حالی است که از بقایای جسد حمید تنها چند تکه استخوان در میان بوته‌های سر خیابان فرشته کشف شده و فرزین در اعترافات قبلی خود گفته بود جسد را در نقاط مختلف شهر ریخته است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/67268

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب