روزهای خوب پرسپولیس با صعود به نیمه‌نهایی تکمیل شد

روزهای خوب پرسپولیس با صعود به نیمه‌نهایی تکمیل شد
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر تیم گل گهر سیرجان به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش نجواخبر، در حساس‌ترین بازی‌ مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر بود و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

مهدی ترابی در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۱+۴۵ گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و آرمین سهرابیان نیز تک گل گل‌گهری‌ها را در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند.

سرخ‌پوشان که سال ۱۴۰۲ را با پیروزی‌های پیاپی و شیرین جشن گرفته‌اند، توانستند پس از پیروزی در دربی و افتادن در مسیر قهرمانی لیگ، با پیروزی برابر گل گهر به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی هم صعود کنند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (۸۶ - سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۵+۹۰ - وحد هنانوف)، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی (۷۸ - محمد عمری) و عیسی آل‌کثیر (۸۵ - لئاندرو پریرا).

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری (۴۶ - بهنام برزای)، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری (۷۲ - وسلی گومز)، سیدمحمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، اریک بانیاما (۴۶- یونس شاکری) و امین پورعلی رودبنه (۴۶- محمد خدابنده‌لو).

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87349

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب