اکران پنج فیلم جدید تابستانی / بازگشت جواد عزتی

اکران پنج فیلم جدید تابستانی / بازگشت جواد عزتی
اکران تابستان سال 1402 بعد از تعطیلات نیمه خردادماه با اکران پنج فیلم شروع می‌شود که در میان آن ها فیلم رفع توقیف شده «مصلحت» و کمدی جدید کریم امینی با نام «شهرهرت»دیده می‌شود، ضمن اینکه فیلم «کت چرمی» با بازی جواد عزتی هم متقاضی اکران در این بازه زمانی است.

به گزارش نجوا خبر؛ اکران تابستان سال 1402 قرار است از نیمه خرداد ماه با اکران 5 فیلم سینمایی جدید آغاز شود. فیلم رفع توقیف شده «مصلحت»، «شهر هرت»، «عروسی مردم»، «عامه پسند» و «کت چرمی» گزینه‌های اصلی اکران اول تابستان هستند که تقریبا نمایش آن‌ها در این بازه زمانی قطعی است.

«کت چرمی» فیلم محبوب مخاطبان در جشنواره چهل ویکم هم دیگر فیلم متقاضی اکران اول تابستان است. خبرصدور پروانه نمایش این فیلم روز گذشته رسانه‌ای شد. «کت چرمی» نخستین تجربه کارگردانی حسن میرزامحمدی است که در آن جواد عزتی نقش اصلی‌اش را برعهده دارد. عزتی بعد از گذشت یکسال از اکران فیلم «مرد بازنده» با این اثر به پرده سینماها برمی‌گردد. در فیلم کت چرمی علاوه بر او بازیگرانی چون صابرابر، عباس جمشیدی فر،ستاره پسیانی، گلاره عباسی و… بازی دارند. این فیلم را کامران حجازی تهیه کرده‌است.

برای اکران تابستان دو فیلم بازمانده از سال 1398 هم متقاضی هستند .«عامه پسند» سومین ساخته سینمایی سهیل بیرقی و «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی دوفیلمی هستند که از سال 98 تاکنون فرصت اکران به دست نیاورده‌اند. فیلم سهیل بیرقی با بازی فاطمه معتمدآریا، باران کوثری و هون شکیبا نخستین بار در جشنوره سی وهشتم فیلم فجر روی پرده رفت. فیلم مجید توکلی هم در همان دور جشنواره جز فیلم‌های رزرو بخش مسابقه بود. در فیلم «عروسی مردم» نازنین بیاتی، شکیب شجره و احترام سادات برومند بازی دارند. این فیلم به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی توسط فیلمیران پخش می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87571

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب