تلاش برای اصلاح طرح رتبه بندی معلمان در مجلس

تلاش برای اصلاح طرح رتبه بندی معلمان در مجلس
سرپرست آموزش و پرورش دماوند گفت: همکاران ما طی سال‌های گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شدند که انتظار داریم که مجلس از اصلاح طرح رتبه‌بندی معلمان به نحوی حمایت کند.

به گزارش نجواخبر، به زودی سکاندار وزارت آموزش و پرورش مشخص خواهد شد و امیدوار هستیم که طرح رتبه‌بندی که خواسته چند ساله معلمان است، معایب آن برطرف شود

سرپرست آموزش و پرورش دماوند از اجرای طرح «سپاس معلم» در این شهرستان خبر داد و گفت: مجلس از اصلاح طرح رتبه‌بندی معلمان حمایت کند.


محمد فروتن، سرپرست آموزش و پرورش دماوند در آیین گرامیداشت مقام معلم که به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، سرهنگ بیگی جانشین فرماندهی انتظامی، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده معظم شهدا، مدیران مدارس، معلمان نمونه و سرآمد و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش دماوند در اردوگاه مصطفی خمینی برگزار شد از اجرای طرح «سپاس معلم» با همکاری فرمانداری، شوراها و شهرداری‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی دماوند خبر داد.

فروتن گفت: همکاران ما طی سال‌های گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شدند که انتظار داریم که مجلس از اصلاح طرح رتبه‌بندی معلمان به نحو حمایت کند.

سرپرست آموزش و پرورش دماوند افزود: به زودی سکاندار وزارت آموزش و پرورش مشخص خواهد شد و امیدوار هستیم که طرح رتبه‌بندی که خواسته چند ساله معلمان است، معایب آن برطرف شود و ما هم در حوزه شهرستانی در راستای اجرای این طرح کمک و همراهی خواهیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش دماوند بیان داشت: در ایام کرونا، زحمات همکاران فرهنگی بیشتر شد که باید با برنامه‌ریزی مطلوب در حوزه پرورشی و تربیتی کاستی‌ها را جبران کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87586

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.