درخواست آزادی فوتبالیست زندانی باز هم رد شد

درخواست آزادی فوتبالیست زندانی باز هم رد شد
قاضی آخرین درخواست تجدیدنظر دنی آلوس را رد کرد و او را همچنان در زندان نگه داشت.

به گزارش نجواخبر، قاضی پرونده دنی آلوس بار دیگر درخواست آزادی این بازیکن را رد کرد. آلوس اصرار دارد که رابطه‌اش با زنی که از او شکایت کرده توافقی بوده اما قاضی همچنان دفاعیات او را رد می‌کند. با تصمیم اخیر قاضی، بعید به نظر می‌رسد که آلوس از زندان آزاد شود و احتمالا مدت زندان او بیش از این افزایش خواهد یافت. با این حال، وکیل سابق این بازیکن، کریستوبال مارتل، می‌تواند مجددا درخواست تجدید نظر را به دادگاه بارسلونا ارائه دهد.

لازم به یادآوری است که این بازیکن برزیلی از ۲۰ ژانویه در زندان برایان ۲ به سر می‌برد، و قاضی تشخیص داد که تمام شواهد ماجرای تجاوز او به شاکی پرونده را ثابت می‌کند.

این اولین بار نیست که درخواست آزادی دنی آلوس رد می‌شود. در تاریخ ۲۱ فوریه اولین درخواست تجدیدنظر توسط تیم وکلای دنی آلوس که به دنبال آزادی فوری او از زندان بودند، مطرح شد. با این حال، دادگاه عالی بارسلونا تصمیم قاضی را تأیید کرد و به آلوس اجازه آزادی به قید وثیقه را نداد. درخواست بعدی آلوس نیز به دلیل ریسک فرار او از اسپانیا رد شد.

آلوس در دفاعیاتش ثابت کرد که ریشه‌های شخصی، اقتصادی و اجتماعی در بارسلونا دارد، اما قاضی به دلیل خطر فرار او با توجه به ثروت شخصی‌اش، دوباره درخواست او را رد کرد.

در نهایت تصمیم دادگاه تجدیدنظر بارسلونا مبنی بر اجازه معاینه زن جوان توسط روان‌شناس منتخب مدافع برزیلی اعلام شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87587

نوشته‌های مشابه

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب