جزئیات جدید از وام ازدواج و فرزندآوری/ ثبت نام کاملاً رایگان

جزئیات جدید از وام ازدواج و فرزندآوری/ ثبت نام کاملاً رایگان
علاوه براینکه ثبت‌نام در سامانه‌های تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند در تارنمای بانک مرکزی کاملاً رایگان است و هیچگونه هزینه‌ای از متقاضیان در زمان ثبت‌نام دریافت نمی‌شود؛ وبسایت ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است .

به گزارش نجواخبر، رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد :وبسایت ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است .

خانم باشی زاده با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در زمینه اختلال در وبسایت تسیهلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری گفت :‌این وبسایت بر بستر اینترنت فعال است و گاهاً به دلیل تراکم مراجعات به وبسایت با کندی مواجه می‌شود.

وی تاکید کرد : خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از بخش پشتیبانی وبسایت، این مشکل نیز مرتفع شده است و متقاضیان گرامی می‌توانند جهت ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی خاطرنشان کرد :‌بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تعداد ۲۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی برای دریافت این تسهیلات ثبت ‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۳۵ هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۷۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

همچنین، از ابتدای امسال تا ۲۳ اردیبهشت ماه، ۴۴ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۲۵ هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال به متقضیان پرداخت شده است.

ثبت‌ نام وام ازدواج و فرزند کاملاً رایگان است
متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند صرفا از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir/، اقدام به ثبت‌نام کنند.

سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند توسط بانک مرکزی راه‌اندازی شده تا متقاضیان این تسهیلات بطور مستقیم و بدون واسطه در این سامانه ثبت‌نام کنند.

متأسفانه برخی افراد با مقاصد سودجویانه به طراحی سایت‌هایی برای ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کرده و مبالغی را به عنوان هزینه ثبت‌نام این تسهیلات دریافت می‌کنند.

بانک مرکزی در همین ارتباط و با توجه به برخی سوءاستفاده‌ها برای ثبت نام متقاضیان وام ازدواج و فرزند، اعلام کرد: متقاضیان محترم مراقب کلاهبرداری باشند و صرفا از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir/ برای ثبت‌نام این تسهیلات اقدام و از پرداخت هزینه و وارد کردن اطلاعات خود در سایت‌های غیرمرتبط اکیداً خودداری کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87685

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.