امسال صددرصد سوددهی در صندوق ذخیره فرهنگیان محقق می‌شود

امسال صددرصد سوددهی در صندوق ذخیره فرهنگیان محقق می‌شود
مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: امسال صد درصد سوددهی در صندوق ذخیره فرهنگیان محقق می‌شود و چالش در این حوزه به سود تبدیل شد.

به گزارش نجوا خبر، حمیدرضا نجف پور کردی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با محوریت طرح بزرگ ارزش مالکانه (واگذاری سهام به فرهنگیان) اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان در گذشته دچار چالش‌ها و آسیب‌هایی بود که مبتنی بر عقلانیت منطقی رفع و مبتنی بر قواعد علمی برنامه ریزی کردیم، یعنی در یک زمان مشخص، اقداماتی انجام شود.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین چالش سازمان تحقق سود بود، افزود: در حوزه سود و بهبود عملکرد بانک سرمایه، برنامه ریزی با عبور از مدل‌های سنتی و شکستن تابلوهای قدیمی، استقرار نظام حکمرانی شرکتی و اصلاح ساختار سرمایه‌گذاری‌ها، اصلاح مهندسی عملیات و فرایندها و اصلاح وضعیت شرکت‌ها در قالب هلدینگ‌های کاربردی و تخصصی قرار بود که اقداماتی صورت گیرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: طرح ارزش مالکانه مطالبه ۱۲ ساله معلمان بود که در حوزه دریافت خدمات توقع داشتند در طول خدمت هم خدماتی دریافت کنند و تنها به دوران بازنشستگی معطوف نباشد.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: نظام حکمرانی و پاسخ‌گویی را برای معلمان ایجاد کردیم، پیش از این اطلاع رسانی به معلمان چندان انجام نمی‌شد اما اکنون معلمان در روند امور هستند و نقش آفرینی می‌کنند، مبتنی بر همین نگاه توفیق شد کمتر از ۲۰ روز مطالبات بازنشستگان را به آنها پرداخت کردیم.

نجف پور کردی با بیان اینکه یکی از زوایای حکمرانی در صندوق مبتنی بر شفافیت بود، ادامه داد: ۴۴ درصد از انتصابات در این دوره از خانواده صندوق بوده است.

وی عنوان کرد: نزدیک به ۹۰۰ هزار پرونده حقوقی با ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان داشتیم که بررسی و اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87708

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب