از گاندو 3 تا سریال موسی (ع)/ تولیدات جدید مرکز سیما چیست؟

از گاندو 3 تا سریال موسی (ع)/ تولیدات جدید مرکز سیما چیست؟
رئیس مرکز سیما فیلم گفت: گاندو ۳ یکی از این ۲۰ سریالی است که نگارش فصل سوم آن به پایان رسیده است و تا پایان تابستان ان شاءالله به مرحله تولید خواهد رسید.

به گزارش نجوا خبر، مهدی نقویان رئیس مرکز سیما فیلم در حاشیه نشست برگزیدگان جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر پیرامون تولیدات این مرکز گفت: سریال سلمان فارسی مرحله تولید را سپری می‌کند و سریال موسی (ع) در پیش تولید است. جریان سریال سازی با توجه به ریل گذاری تحول در رسانه ملی از نظر کمی، پایین آمده بود، اما بعد از گذشت یکسال که ریل گذاری انجام شده است و فیلم نامه‌های جدید رسیده الحمدالله وضعیت تولید خوب شده است و در تلاشیم تا آن را به ایده آل اصلی خودش برسانیم.

وی عنوان کرد: اکنون ۷ سریال در مرحله تولید داریم و در ماه‌های آینده دو الی سه سریال در هر ماه به تولید اضافه می‌شوند و تا پایان تابستان حداقل به تعداد ۲۰ سریال در تولید می‌رسیم.

رئیس مرکز سیما فیلم پیرامون تولید سریال گاندو ۳ گفت: گاندو ۳ یکی از این ۲۰ سریالی است که نگارش فصل سوم آن به پایان رسیده است و تا پایان تابستان ان شاءالله به مرحله تولید خواهد رسید.

رئیس مرکز سیما فیلم در خصوص نشست برگزیدگان جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر توضیح داد: مرکز سیمافیلم سعی می‌کند در ریل گذاری تحولی که در صدا و سیما رخ می‌دهد گام بردارد، برگزاری جلسه دیدار با برگزیدگان جشنواره تئاتر در راستای همین ایده تحول گام بر می‌دارد یعنی استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در عرصه تولیدات نمایشی به‌خصوص توجه ویژه به هنرمندان توانای شهرستان‌ها.

نقویان افزود: ظرفیت سریال سازی در تلویزیون بالا است و میانگین سالانه ۴۰ سریال در تلویزیون تولید می‌شود. علاوه بر استفاده از نیرو‌های جدید، همچنین با تولید سریال در موضوعات مختلف از سریال‌هایی با موضوع صفویه، قاجاریه، پهلوی، انقلاب، دفاع مقدس تا سریال‌هایی با موضوعات روز، تماشاگر را دچار شگفتی و خوشحالی کنیم.

رئیس مرکز سیما فیلم اظهار داشت:این جلسه‌ها در حوزه‌های مختلف ادامه خواهد داشت. قرار است دیدار‌های استانی هم داشته باشیم و از ظرفیت‌های استانی در تولیداتمان بیشتر استفاده کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87710

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب