پایان لیگ برتر هندبال بانوان با حمایت ایرانسل

پایان لیگ برتر هندبال بانوان با حمایت ایرانسل
با اهدای جام قهرمانی لیگ برتر هندبال زنان ایران به تیم سنگ آهن بافق و با حضور ایرانسل به عنوان حامی فدراسیون هندبال، مراسم اختتامیه هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور برگزار شد.

به گزارش نجوا خبر، بعدازظهر شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، دیدار دوم فینال و مراسم اختتامیه هجدهمین لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، در محل سالن فدراسیون هندبال برگزار شد. در این مراسم کاپ و مدال سوم به نمایندگان تیم شهید چمران لارستان و فولاد سپاهان اصفهان و کاپ و مدال‌ دوم به تیم شهید شاملی کازرون اهدا و جام قهرمانی نیز توسط یاران تیم سنگ آهن بافق بالای سر برده شد.

در دیدار برگشت فینال لیگ برتر بانوان که شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد، سنگ‌آهن بافق که دیدار رفت را با نتیجه ۲۸-۳۶ به سود خود به پایان برده بود، در پایان ۶۰ دقیقه رقابت جذاب، با نتیجه ۲۶ -۳۱ بازی را به شهید شاملی کازرون واگذار کرد اما به دلیل برد در بازی رفت و تفاضل گل بالاتر، موفق شد کاپ قهرمانی را بالای سر برد.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، در روز ۱۴ دی ۱۴۰۰، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، برای نخستین سال، حامی ورزش هندبال کشور شد که این حمایت، آغازگر یک دوره درخشش در رده‌های مختلف این رشته ورزشی بوده است.

اولین وبزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای دومین سال پیاپی، دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱، قرارداد همکاری با فدراسیون هندبال را تمدید کرد.

در فروردین ۱۴۰۲، فدراسیون هندبال در آیین بزرگ انتخاب برترین‌های ورزشی ایران در سال ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره ملی قهرمان ایران، موفق به کسب عنوان «بهترین فدراسیون ورزشی کشور» شد.

در دی ۱۴۰۱، تیم ملی هندبال مردان کشورمان، برای اولین بار در تاریخ، از گروه خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد و به جمع ۲۴ تیم برتر جهان پیوست.

در شهریور ۱۴۰۱، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران، موفق شد تا علاوه بر کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا، سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را نیز به دست آورد.

در مرداد ۱۴۰۱، تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران که در رقابت‌های قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی شرکت کرده بود، موفق شد برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان کشور، به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه پیدا کند.

در خرداد ۱۴۰۱، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران، موفق شد برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی، نه تنها نخستین تیم آسیایی هندبال ساحلی باشد که در جمع چهار تیم برتر جهان قرار می‌گیرد، بلکه اولین مدال جهانی هندبال ایران را هم به دست آورد و جایگاه سوم رقابت‌های جهانی را از آن خود کند.

فروردین ۱۴۰۱، در رقابت‌های هندبال ساحلی در دو رده بزرگسالان و نوجوانان، که به میزبانی ایران برگزار شد، تیم‌های ملی ایران توانستند با درخشش و کسب پیروزی در برابر حریفان خود، ضمن به دست آوردن مدال طلا، به مسابقات قهرمانی جهان نیز، راه پیدا کنند.

همچنین تیم ملی نوجوانان دختر ایران، سوم فروردین ماه ۱۴۰۱، توانسته بود با قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، نخستین مدال طلای بانوان را برای هندبال ایران به ارمغان آورد. در اسفند ۱۴۰۰ نیز، تیم ملی جوانان دختر ایران، توانسته بود با حمایت ایرانسل، مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورده و به مسابقات قهرمانی جهان، راه پیدا کند.

پیشتر نیز، در بهمن ۱۴۰۰، تیم ملی هندبال مردان ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شده بود با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، راهی مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87714

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.