آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت/دولت ایرادات بنی اسرائیلی می‌گیرد!

آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت/دولت ایرادات بنی اسرائیلی می‌گیرد!
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آن چیزی که دولت درباره بار مالی طرح ساماندهی استخدام کارکنان بیان می کند آن طوری نیست دولت در حال گرفتن ایرادات بنی اسرائیلی است.

به گزارش نجواخبر، حسین رجایی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، اظهار داشت: تمامی ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت رفع شده است و به زودی صحن مجلس می‌آید تا به شورای نگهبان ارسال شود.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان 4 ایراد به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گرفته بود، افزود: 2 ایراد شورا درباره واژگان و تعریف کار مستمر و کار معین بود که این ابهامات در جلسه اخیر کمیسیون برطرف شد.

رجایی ادامه داد: درباره 2 ایراد بعدی که یکی از آنها موضوع بار مالی طرح بود که در جلسه‌ای که با مسئولان سازمان اداری و استخدامی دولت داشتیم درباره آنها تصمیم‌گیری شد اما آن چیزی که دولت درباره بار مالی این طرح بیان می‌کند آن طوری نیست مثلا درباره رتبه بندی معلمان نیز همین موضوعات مطرح می‌شد اما شاهد بودیم که فقط 36 هزار میلیارد تومان بودجه خواست. پس نشان می‌دهد دولت در حال گرفتن ایرادات بنی اسرائیلی است.

وی با تاکید بر اینکه اکثریت نمایندگان بر کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اصرار دارند، گفت:این اتفاق نظر وجود دارد که شرکت‌های پیمانکار نیروی انسانی برای نظام اداری کشور آسیب هستند که باید حذف شوند؛ موضوع دیگر بحث تنوع قراردادها و به دنبال آن تنوع پرداخت‌ها است که بر روی اصلاح این مسائل نیز اتفاق نظر وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس به دنبال این است که وضعیت استخدامی کارکنان دولت را ساماندهی کند، گفت: کمیسیون اجتماعی تلاش کرده که با تصویب و اجرای این طرح بار مالی به دولت تحمیل نشود و یا در این طرح برای اجرا پیشبینی منابع لازم صورت گیرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87735

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.