منچسترسیتی با برتری قاطع مقابل رئال‌مادرید، به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت

منچسترسیتی با برتری قاطع مقابل رئال‌مادرید، به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت
منچسترسیتی با برتری قاطع در خانه‌اش مقابل رئال‌مادرید، موفق شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ راه پیدا کند.

به گزارش نجواخبر، در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی مقابل رئال‌مادرید در ورزشگاه اتحاد با برتری ۴-۰ فینالیست شد.

سیتیزن‌ها بازی را با مالکیت توپ و زمین آغاز کردند تا خیلی زود خیال‌شان را راحت کنند. اولین موقعیت خوب هم با حرکت رودری و شوت زمینی او در دقیقه ۷ خلق شد، اما با فاصله کم این ضربه بیرون رفت. دقیقه ۲۱ هم ضربه سر تماشایی ارلینگ هالند را تیبو کورتوا با واکنشی زیباتر به کرنر فرستاد. در دقیقه ۲۳ سرانجام قفل درواره رئال شکسته شد و پاس در عمق تماشایی کوین دی‌بروینه را برناردو سیلوا به تور دروازه چسباند. اما رئال بعد از این گل تا حدودی از لاک دفاعی خارج شد و بهترین موقعیت را هم با شوت تونی کروس خلق کرد که این شوت دیدنی در دقیقه ۳۵ به تیر دروازه سیتیزن‌ها برخورد کرد. ولی این سیتی بود که باز هم به گل رسید و این مرتبه هم برناردو سیلوا در برگشت ضربه‌ای که ایلکای گوندوغان زده بود، در دقیقه ۳۷ فاصله را دو برابر کرد.

پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان برای این که کامبک بزند و همچنان شانس فینالیست شدن داشته باشد، نیمه دوم را هجومی شروع کرد. اما خط دفاعی سیتیزن‌ها مقابل تکنیکی‌های خط حمله رئال به‌خوبی ایستادگی کرد و در ضدحملات هم خطرناک‌تر بود. دقیقه ۷۳ ارلینگ هالند شانس داشت سومین گل را هم بزند، اما ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه ۷۶ هم تیرخلاص را ادر میلیتائو به تیم خودی وارد کرد. ارسال کوین دی‌بروینه به مدافع رئال برخورد کرد و وارد دروازه شد. در دقیقه ۱+۹۰ هم شکست رئال سنگین‌تر شد، چرا که خولیان آلوارس جانشین ارلینگ هالند موفق شد دروازه مادریدی‌ها را باز کند.

به این ترتیب منچسترسیتی با برتری ۵-۱ در مجموع دو دیدار، برای دومین مرتبه راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و امیدوار است بتواند طلسم قهرمان نشدن در این تورنمنت را در نبرد با اینتر که روز دهم ژوئن (بیست‌ویکم خرداد) برگزار خواهد شد، بشکند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87754

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب