مرگ دردناک زن جوان و ۳ فرزند خردسالش در آتش سوزی خانه همسایه

مرگ دردناک زن جوان و ۳ فرزند خردسالش در آتش سوزی خانه همسایه
زن اهوازی و ۳ فرزندش در جریان آتش گرفتن خانه همسایه شان جان خود را از دست دادند.

به گزارش نجوا خبر؛ زن اهوازی و ۳ فرزندش در جریان آتش گرفتن خانه همسایه شان جان خود را از دست دادند.

یک روز مطبوع بهاری که هوای خنک، هنوز در اهواز پرتلاطم رمق داشت؛ فاجعه در خانه آقای اصلانی خزید.درست در لحظه‌ای که فارغ از دغدغه دنیا در زندگی روزمره فرو رفته بودند، یک حادثه هولناک بر سر آنها آوار شد. زبانه های آتش از خانه همسایه طبقه سوم آقای اصلانی واقع در خیابان شیراز محله گلستان اهواز زبانه می‌کشید اما همسایه در خانه نبود.
به نقل از ایران، امدادگران آتش‌نشانی بلافاصله از راه رسیدند و آتش را خاموش کردند اما حادثه هولناکی در این میان برای خانواده اصلانی رقم خورده بود که ساکن طبقه هفتم همان ساختمان بودند. امیرمحمودی یکی دیگر از همسایه‌های این ساختمان در تشریح حادثه می‌گوید:«من در لحظه حادثه در خانه نبودم و مأموریت بودم اما خانواده‌ام در خانه بودند.آپارتمان ما ۷ طبقه تک واحدی است که هر واحد ۱۵۰ متر مساحت دارد.حادثه آتش سوزی از طبقه سوم شروع شده بود که در لحظه حادثه، صاحبخانه در خانه‌اش نبود.

آن روز آتش سریع خاموش شده بود اما دودگرفتگی در طبقه هفتم خیلی زیاد بود.اهالی طبقه هفتم یعنی خانواده اصلانی به راه پله آمده بودند اما حجم دود دپو شده در راه پله های منتهی به پشت بام خیلی زیاد بود و ۳ فرزند آقای اصلانی دچار خفگی شدند.مادر و پدر بچه‌ها هم با حال وخیم به بیمارستان منتقل شدند.»

علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست و احتمال اولیه امدادگران بر این فرضیه استوار است که اتصالی برق فریزر منجر به این فاجعه شده است. شنیده‌ها از همسایه‌ها حکایت از آن دارد که مادر بچه‌ها نیز بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است. کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی موضوع برای یافتن علت دقیق آتش سوزی هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/97793

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.