نایب رئیس AFC تکذیب کرد؛ پرسپولیس و استقلال می‌توانند ستاره جذب کنند

نایب رئیس AFC تکذیب کرد؛ پرسپولیس و استقلال می‌توانند ستاره جذب کنند
فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران اعلام شده است اما فدراسیون فوتبال خطاب به تیم‌ها به خصوص تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرده پیش از جذب بازیکن باید بودجه خود را برای فصل آتی روشن اعلام کنند.

به گزارش نجواخبر، اینکه تیم‌ها می‌بایست پیش از جذب بازیکن جدید ردیف بودجه خود را مشخص کنند این شائبه را پیش آورد که سقف قرارداد که قانون ناموفقی در فوتبال ایران بوده دوباره به فوتبال ایران بر می‌گردد و از سویی چون تیم‌های استقلال و پرسپولیس ردیف بودجه روشنی ندارند، نمی‌توانند در بازاز نقل و انتقالات حضور فعالی داشته باشند. اما مهدی تاج نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال این برداشت‌ها را رد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال حتی این نوید را داد تیم‌ها برای رقابت بهتر در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند تعداد بیشتری بازیکن خارجی جذب کنند و از قرار معلوم سهمیه از 4 بازیکن به 7 بازیکن افزایش پیدا خواهد کرد.

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در توضیح بیشتر پیرامون این طرح گفت: به صورت کلی فدراسیون فوتبال به دنبال این است که به حوزه قراردادهای مالی باشگاه‌ها سامان داده شود. پس هرگز و هرگز بحث ما محدودیت برای فوتبال و کوچک کردن سفره فوتبال نیست. وظیفه فدراسیون ساماندهی روندهای آتی است.در این باره جلساتی هم به زودی و به سرعت با مدیران مرتبط در باشگاه‌ها گذاشته خواهد شد تا نحوه اجرای این طرح را با هماهنگی خود آنها به سرمنزل مقصود برسانیم و عملیاتی کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/97795

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.