تعلل دوهفته‌ای در ابلاغ قیمت‌های جدید خودرو

تعلل دوهفته‌ای در ابلاغ قیمت‌های جدید خودرو
در حالیکه دو هفته از تصویب قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت می‌گذرد اما وزارت صمت همچنان در ابلاغ این قیمت‌ها تعلل می‌کند که دلیل آن مشخص نیست.

به گزارش نجواخبر، موسوی درباره فروش خارج از ضابطه کرمان موتور گفت: ملاک عمل خودروسازان، باید مصوبه شورای رقابت باشد.

در حالی معاون سازمان حمایت از عدم ابلاغ مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروهای مونتاژی خبر داده که بیش از دو هفته از تصویب این قیمت‌ها در شورای رقابت می‌گذرد و دلیل تعلل وزارت صمت در ابلاغ این قیمت‌ها مشخص نیست.

تأخیر در ابلاغ قیمت های مصوب شورای رقابت، موجب سوء استفاده برخی خودروسازان خودروهای مونتاژی شده به گونه‌ای که در ارسال دعوت نامه های خودروهای فروخته شده در ماه‌های اخیر قیمت های بالایی را به خریداران اعلام کرده‌اند و خریداران هم در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه به دلیل ابهامی که برای خود ما هم وجود دارد هیچ محاسبه‌ای فعلا در خصوص خودرو‌های تجاری نداریم، افزود: براساس مصوبات، متولی سیاست‌گذاری و تعیین قیمت خودرو، شورای رقابت است، از این شورا در خصوص خودرو‌های تجاری سؤال کردیم و منتظر تعیین تکلیف کارگروه قیمت گذاری خودرو هستیم.

موسوی ادامه داد: با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه، از معاونت حمل‌ونقل وزارت صمت و شورای رقابت استعلام کردیم و مقرر شد در جلسات بعدی کارگروه قیمت گذاری درباره این موضوع تصمیم گیری شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/97806

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.