قالیباف تنها گزینه فراکسیون اکثریت مجلس برای ریاست در سال پایانی مجلس/اعلام آمادگی سه نفر برای نایب رئیسی

قالیباف تنها گزینه فراکسیون اکثریت مجلس برای ریاست در سال پایانی مجلس/اعلام آمادگی سه نفر  برای نایب رئیسی
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر قالیباف تنها گزینه فراکسیون برای ریاست مجلس در اجلاسیه چهارم است و هیچ یک از نمایندگان برای ریاست در فراکسیون ثبت نام نکرده اند و سه نفر نیز برای نایب رئیسی اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش نجواخبر، ابوالفضل عموئی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: شب گذشته مهلت دو روزه ثبت نام نامزدهای در فراکسیون اکثریت جهت معرفی به اجلاسیه چهارم پایان یافت و در این مرحله ۷ نفر برای ناظری، ۲۰ نفر برای دبیری و ۳ نفر برای نایب رئیسی، در فراکسیون ثبت نام کردند.

وی افزود: فراکسیون انقلاب اسلامی برای جایگاه ریاست مجلس در سال چهارم یک نفر نامزد دارد و آقای دکتر قالیباف تنها نامزد ریاست مجلس از فراکسیون انقلاب خواهد بود و رأی گیری برای افراد منتخب فراکسیون برای هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم، امروز ظهر انجام خواد شد.

عمویی تصریح کرد: فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی ۶ نفر برای دبیری هیئت رئیسه، ۳ نفر به عنوان ناظران و دو نفر به عنوان نواب رئیس و یک نفر برای ریاست مجلس به صحن مجلس معرفی خواهد کرد و افراد نامزد شده در فراکسیون، در مرحله ثبت نام متعهد شده‌اند که از رأی و تصمیم جمعی فراکسیون انقلاب اسلامی در انتخابات اجلاسیه چهارم تبعیت کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/97828

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب