معاون بازرگانی وزارت کشاورزی استعفا داد +دلیل

معاون بازرگانی وزارت کشاورزی استعفا داد +دلیل
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از سمت خود استعفا داد. استعفایی که بالافاصله تایید شد و جایگزین او نیز مشخص شد.

به گزارش نجواخبر، سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی امروز دوم خرداد، در حکمی احمد خانی نوذری را به عنوان معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

اما در متن استعفای اجباری محسن شیراوند چه آمده است؟ او نوشته، « برای خداحافظی». او خطاب به بخش‌خصوصی می‌گوید: «تأمین امنیت غذایی کشور همواره حاصل زحمات فعالان بخش خصوصی اعم از صادرکنندگان، واردکنندگان، تجار، تولیدکنندگان و بهره‌برداران عرصه‌های مختلف تجارت بین‌الملل است و این امر نشان از تلاش و اخلاص افراد نیکی است که ثمره پیگیری‌های آنان بر مردم نمایان و تا سال‌ها در اذهان باقی خواهد ماند.»

در بخشی از این نامه آمده« در زمانی کنار هم بودیم که منابع ارزی کشور حداقل میزان ممکن بوده و تأمین منابع مالی ریالی نیز با مشکل مواجه بوده که علیرغم وقوع همه مسائل و مشکلات با یکدیگر توانستیم بر برخی از مشکلات فائق شویم و پیگیری و حل برخی مشکلات هم خارج از حیطه اختیارات ما بوده و بخشی از نقصان و کاستی‌ها هم متوجه اینجانب است.»

او می‌افزاید:« بی‌شک تأمین امنیت غذایی کشور ممکن نیست مگر این‌که در کنار دولت،‌بستر فعالیت بخش خصوصی، متعهد و حرفه‌ای را برای کنش اقتصادی فراهم آوریم.»

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/97860

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب