پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با «نجواخبر»:

چرا با ذوب آهن مساوی کردیم/ تنهایی مهدی در خط حمله!

چرا با ذوب آهن مساوی کردیم/ تنهایی مهدی در خط حمله!
ابراهیم اسدی گفت: در پرسپولیس بازیکنان کلیدی حضور دارند و این موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس توانایی قهرمانی دارد.

ابراهیم اسدی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار نجوا خبر درباره تساوی این تیم مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در بازی پرسپولیس هم یکسری ناهماهنگی‌ها وجود داشت اما در همه خطوط، پرسپولیس خوب بازی کرد و این مسئله این نوید را می‌دهد که در آینده شرایط خیلی هم بهتر از این شود. پرسپولیس نفرات خیلی خوبی دارد و در همه خطوط بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: در پرسپولیس بازیکنان کلیدی حضور دارند و این موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس توانایی قهرمانی دارد.

اسدی در خصوص تیم ذوب اهن تصریح کرد: ذوب‌آهن خیلی بسته بازی کرد اما روی ضد حملات خطرناک بودند. بازی در نیمه دوم بیشتر در اختیار پرسپولیس بود اما به گل نرسیدند. در نیمه دوم پرسپولیس روند بهتری داشت. پرسپولیس در همه خطوط بدون اشکال بود اما اگر یک مهاجم دیگر بگیرد به نظرم شرایط بهتر هم می‌شود. مهدی در خط حمله تنها است و یک مهاجم قدبلند کنار او می‌تواند وضعیت خط حمله را بهتر کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: به نظر من پرسپولیس در خط دروازه و خط دفاع عملکرد خیلی خوبی دارد و در آینده این وضعیت بهتر هم خواهد شد. بازیکنان باید در خط جلو وضعیت بهتری رقم بزنند و از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند. چرا که یک تیم برای نتیجه‌ گرفتن باید خط حمله خوب داشته باشد. البته شنیدم مهاجم جدیدی که به پرسپولیس آمده وضعیت خوبی دارد و امیدوارم که روند خوبی هم در پرسپولیس داشته باشد تا بتواند به این تیم کمک کند.

اسدی در خصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل فولاد اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت است و تیمی مثل پرسپولیس که می‌خواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را ببرد. پرسپولیس خیلی خوب توپ را در زمین می‌چرخاند و امیدوارم که در خط حمله هم از موقعیت به دست آمده بهتر استفاده کنند. امتیاز بازی‌های اول بسیار مهم است و این موضوع می‌تواند در آینده بسیار تأثیرگذار باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جذب یورگن لوکادیا عنوان کرد: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11755

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب