دومین رکورد شکنی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال مهار تورم و رشد تولید

دومین رکورد شکنی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال مهار تورم و رشد تولید
رکورد تولید ماهانه قبلی شرکت ورق‌خودرو مربوط به فروردین ماه سال جاری به میزان ۲۷هزار و ۲۱۲ تن می باشد و در اردیبهشت ماه به میزان ۱۴درصد افزایش یافته است.

به گزارش نجوا خبر، کارکنان تلاشگر شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با تولید ۳۱هزار و ۲۳ تن محصولات گالو‌انیزه در اردیبهشت ماه۱۴۰۲برای دومین بار در سال جاری رکوردشکنی‌کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو ضمن اعلام این خبر افزود: کسب این افتخار حاصل همدلی و همت بلند کارکنان شرکت و نیز راهبرد مؤثر ومدون و حمایت های شرکت فولاد مبارکه است و ثبت پی‌درپی این توفیقات نمایانگر حرکت شرکت در مسیرتعالی سازمانی می‌باشد و کسب این افتخارات شایسته قدردانی است. شجاعی در ادامه گفت :با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و همچنین نامگذاری سال جاری به نام مهار تورم و رشد تولید،انشاالله شاهد تولید بیش از ۳۰۰هزار تن ورق گالوانیزه تا پایان سال خواهیم بود.

نوید ایزدی مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تبریک موفقیت های پی در پی افزود:رکورد تولید ماهانه قبلی شرکت ورق‌خودرو مربوط به فروردین ماه سال جاری به میزان ۲۷هزار و ۲۱۲ تن می‌باشد و در اردیبهشت ماه به میزان ۱۴درصد افزایش یافته است. فردین علیمیرزایی مدیر تولید شرکت ورق خودرو ثبت رکورد اخیر تولید و همچنین رشد ۲۸درصدی تولید در دوماهه ابتدایی سال جاری نسبت به دوماهه ابتدایی سال گذشته راحاصل زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدها از جمله تعمیرات ،فنی و پشتیبانی و بازرگانی عنوان نمود که برای سربلندی شرکت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118005

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.