شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری مشتری برتر بانک ملت استان

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری مشتری برتر بانک ملت استان
حسن درویشی سرپرست امور شعب بانک ملت استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران ارشد این بانک از شرکت ورق خودرو بازدید و از نزدیک با روند تولید ورق گالوانیزه در این شرکت آشنا شدند.

به گزارش نجواخبر؛ در ابتدای این برنامه حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ضمن تبریک انتصاب حسن درویشی به عنوان سرپرست امور شعب بانک ملت در استان چهارمحال وبختیاری شرایط موجود در شرکت ورق خودرو را تشریح نمود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در بین تولید کنندگان محصولات گالوانیزه کشور شرکتی است که به لحاظ تکنولوژی پیشرفته فرایند تولیداتش، علاوه بر تولید انواع ورق های گالوانیزه تجاری قابلیت تولید انواع ورق های مورد نیاز لوازم خانگی و صنعت خودروسازی کشور را دارد و با بی نیاز نمودن صنعت خودروسازی کشور از واردات محصولات گالوانیزه موجب جلوگیری از خروج ارز از کشور گردیده و این ویژگی‌ها این شرکت را ازجایگاهی مهم در زنجیره ارزش فولاد کشور برخوردار نموده است.

سپس درویشی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، از شرکت ورق خودرو به عنوان یکی ازمشتریان برتر بانک ملت نام برد که باتولید انحصاری ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد می‌نماید.

وی افزود: بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری کشور همواره به عنوان حامی در کنار واحدهای صنعتی حضور داشته و از طریق تأمین منابع اعتباری از تولید حمایت نموده است و براین باور است که پیشرفت و ترقی بنگاهای اقتصادی و فولاد به عنوان صنعت مادر درگرو حمایت سیستم بانکی کشور می‌باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با تأکید بررشد تولید آغاز گردیده است بتوانیم با حمایت از شرکت های مولد درجهت تحقق این شعار گام برداریم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87377

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب