محرومیت علیرضا بیگی از نطق در مجلس/ ماجرای خودروهای شاسی بلند کار دست نماینده داد؟!

محرومیت علیرضا بیگی از نطق در مجلس/ ماجرای خودروهای شاسی بلند کار دست نماینده داد؟!
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان درباره حکم هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان درخصوص آقای علیرضابیگی، گفت: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است، یعنی ما در هیأت رئیسه تصمیم نگرفته ایم.

به گزارش نجواخبر، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر صباغیان بیان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیئت رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است یعنی ما در هیئت رئیسه تصمیم نگرفته ایم.

طی روزهای گذشته و پیش از استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر سابق صمت، احمد علیرضابیگی نماینده تبریز مدعی شد که برخی نمایندگان برای همراهی نکردن با استیضاح وزیر، از این وزارتخانه خودروهای شاسی بلند از نوع فیدلیتی دریافت کرده‌اند.
این ادعا با واکنش های زیادی مواجه شد و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز این ادعای بیگی را تکذیب کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118279

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.