پایان عملیات آواربرداری در بهارستان/ یک خانم جان باخت و دو کودک زنده از آوار خارج شدند

پایان عملیات آواربرداری در بهارستان/ یک خانم جان باخت و دو کودک زنده از آوار خارج شدند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با علامت پایان عملیات جست‌وجو و نجات گفت: در حادثه ریزش ساختمان در شهرستان بهارستان، یک زن و ۲ کودک از آوار بیرون کشیده شدند که متاسفانه آن زن فوت کرده بود.

به گزارش نجواخبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ ظهر جمعه گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی در شهرک گلستان، شهرستان بهارستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد که تیم های عملیاتی و سگهای زنده یاب هلال احمر استان تهران به محل حادثه اعزام شدند و برای یافتن مفقودین احتمالی وارد عملیات شدند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران عملیات جست‌وجو و نجات با کمک آتش‌نشانی و اورژانس آغاز شد و پس از تلاش تیم های امدادی، ابتدا کودک ۶ ساله زنده از زیر آوار خارج و جهت مراقبت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شد.

شاهین فتحی در ادامه گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران، پیکر یک خانم از زیر آوار خارج شد که با اعلام عوامل اورژانس متأسفانه جان خود را از دست داده بود.

فتحی افزود: تلاش برای یافتن نفرات احتمالی بعدی ادامه داشت که خوشبختانه یک کودک تقریبا ۲ ساله در طبقات فوقانی ساختمان که تخریب کمتری داشت، پیدا شد و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

این عملیات ساعت ۱۶ به پایان رسید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118591

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب