حمله تند مدیرعامل پرسپولیس به وکیل بیرانوند!

حمله تند مدیرعامل پرسپولیس به وکیل بیرانوند!
رضا درویش می‌گوید پرداخت اصل قرارداد مورد اهمیت است و بازیکن نمی‌تواند با توجه به عدم دریافت آپشن‌ها فسخ کند.

به گزارش نجوا خبر، فسخ یک طرفه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش باعث شد این سؤال پیش بیاید که آیا کار بیرو قانونی بوده یا خیر. حال رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مورد این موضوع در برنامه فوتبال برتر اظهار نظر کرد.

درویش راجع به جلسه‌اش با بیرانوند گفت: بیرانوند 48 ساعت قبل جلسه خوبی با ما داشت که حتی خودش گفت عکس را منتشر کنیم ولی متأسفانه آن چیزی که روال فوتبال ما است و فوتبال ما را از آن صافی و زلالی بیرون کرده. اگر ما کوچک‌ترین کاری انجام بدهیم باید در بورس عرضه کنیم. چطور به بازیکن ما پیشنهاد 90 میلیاردی که در رسانه‌ها گفته شده، ارائه می‌دهند؟ فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته‌های انضباطی و نظارتی کجا هستند؟ فقط شعار و شعار. علنی این مبلغ عنوان شده است. بازیکن هم جوان است و سرمایه‌گذاری برای آینده کرده است. مشاورانی هم که در پی سو استفاده از ایشان هستند تا بلوایی پیدا کنند و اسمی از آنها در برود، این بچه را به یک راه دیگر می‌کشند.


درویش در مورد حق فسخ بیرانوند گفت: ما در ماده 14 قرارداد نوشتیم که طرفین باید به قرارداد و امضای خود پایبند باشند و نباید غیر از آن را انجام بدهند. صراحتا حق فسخ قرارداد از بازیکن صلب شده و هیچ بندی درباره مبلغ قرارداد نیامده است. عملا این‌ها می‌دانند چنین چیزی نیست. آنهایی که مشورت می‌دهند هم به خوبی این را می‌دانند. مشاور هم دارند که این حرف‌ها را می‌زنند.


او راجع به اینکه بیرانوند طبق درصد دریافتی شکایت کرده یا آپشن، گفت: در قرارداد نیامده آپشن قهرمانی را چند روز بعد از قهرمانی بدهید. از قانون گذار بپرسید که بندها را تا چه زمان می‌توانید پرداخت کنید. اصل قرارداد اهمیت دارد. ضمن اینکه در قراردادهای داخلی ما نیز آمده که اگر چهار ماه بخشی از قرارداد را نگرفتید، یکی از موضوعات فسخ قرارداد است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118942

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب