خبر خوش؛ خبرنگاران مشهدی خانه دار می‌شوند

خبر خوش؛ خبرنگاران مشهدی خانه دار می‌شوند
استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع مسکن که از نظر ما موضوع بسیار مهمی است. نقش آن در معیشت را قبول داریم، اعلام می‌کنیم همه خبرنگاران خراسان رضوی را بلافاصله در اکثر شهرستان‌ها زمین و تسهیلات و پروانه رایگان نیز در اختیارشان قرار دهیم و شروع به ساخت کنید.

به گزارش نجواخبر، یعقوبعلی نظری در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم رسانه و روز خبرنگار در مشهد با تاکید بر اینکه فرم جیم همه کسانی که متقاضی مسکن در نهضت ملی هستند حتما باید سبز باشد، گفت: از فردا هرکسی به اداره راه و شهرسازی مراجعه کرد اقدامات را انجام دهند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ارتباط با مشهد آنچه تاکنون آماده است در گلبهار برنامه ریزی شده است. ۵۰ هزار واحد مسکن در این منطقه در نظر گرفته شده است. آمادگی داریم به شرط پیگیری، این واحد‌ها را در اختیار شما قرار دهیم. برای تحقق این موارد هم ساز و کار و هم پیگیری لازم است.

وی اظهارداشت: بنابراین طی دو هفته حسین زاده در ارشاد خراسان رضوی، لیست خبرنگاران متقاضی را جمع آوری کنند. در گلبهار زمینی برای ساخت پنج واحد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. عملیات ساخت با خود شما و تسهیلات و سایر اقدامات با راه و شهرسازی خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: کمک می‌کنیم خبرنگاران در اولویت قرار بگیرند و هیچ مشکلی در تأمین مسکن خبرنگاران نخواهیم داشت، اما پیگیری از طرف شما اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با سایر موضوعات به صورت عام مشکلی نداریم، گفت: مدیرکل ارشاد، موضوعات حمایتی و تعاملات و بیمه را نیز پیگیری خواهند کرد. برخی پیشنهادات جمعی و ساختاری است.

نظری تاکید کرد: آمادگی داریم با استفاده از پیشنهادات جمعی مطالب مورد نظر شما محقق شود. با رویکردی که روابط عمومی استانداری دارد نقطه هماهنگی و حمایتی اثرات خوبی در آینده خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: کار شما به عنوان اصحاب رسانه امربه معروف و نهی از منکر است و این کار باید به درستی انجام شود، اگر درست انجام نشود اعتماد ضعیف می‌شود. این اعتماد نباید دچار خدشه شود. با این شرط مشترک همه استقبال می‌کنیم و حرف و قلم شما از نگاه خیر است. نباید به نحوی مطالب منتشر شود که جرات تصمیم گیری از مدیران سلب شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: نظارت قوی و پررنگ باید باشد، اما نوع برخورد باید جوری باشد که مدیر در تصمیم گیری دچار مشکل و تزلزل نشود. در شرایط سخت باید تصمیمات سخت گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سرمایه اعتماد باشد، ما هم‌افزایی خواهیم داشت و در تحقق هدف عالی ما و شما بایکدیگر حرکت می‌کنیم.

نظری تصریح کرد: ما به عنوان استانداری در شرایط تحقیق و تفحص هستیم، اما با قدرت ادامه می‌دهیم و تصمیم گیری می‌کنیم. سعی می‌کنیم تحت تأثیر این فضا‌ها قرار نگیریم.

وی تاکید کرد: ما وظیفه محور و رسالت محور هستیم. سعی کنیم مواجهه با مدیران از جنبه‌های مختلف به نحوی باشد که تصمیم گیری دچار چالش نشود. مخاطب مشترک ما و شما مردم هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ما برای مردم کار‌ می‌کنیم و شما نیز مدیریت افکار عمومی را بر عهده دارید. خیلی مهم است این چسبندگی و اتحاد در عمل شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف رسانه‌ها هشدار درباره مسائل مغفول مانده است. اگر مشکل و مسئله‌ای پیش می‌آید رسانه باید تذکر دهد. آمادگی داریم با اتحاد و اتفاقی که برای اهداف عالیه داریم این مسیر را ادامه دهیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119994

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب