انتقادها به ایرج طهماسب شدت گرفت!

انتقادها به ایرج طهماسب شدت گرفت!
اضافه شدن شخصیت «هتی» به «مهمونی» با واکنش‌های منفی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده. اکثر مخاطبان روی این مسئله اتفاق نظر دارند که ایرج طهماسب به جای اضافه کردن شخصیت‌های جدید، بهتر است همان شخصیت‌های جذاب قبلی را پررنگ تر کند.

به گزارش نجواخبر، در قسمت بیست‌ویکم مجموعه «مهمونی»، ایرج طهماسب از شخصیت جدیدی به اسم «هَتی» رونمایی می‌کند. دختری با موهای صاف و عینک روی چشم و البته عادت‌های عجیب که به عنوان رقیب کاری کته به برنامه قدم می‌گذارد.

ماجرا از این قرار است که کته تصمیم به مهاجرت می‌گیرد و هنوز نرفته، برایش آش پشت‌پا می‌پزند و دختری به اسم «هتی» هم به جای او برای کار استخدام می‌شود و لباس‌های فرم او را می‌پوشد. بین آنها دعوا بالا می‌گیرد. در این بین دی‌جی و شاباش هم طرف هتی را می‌گیرند و به او علاقه‌مند می‌شوند.
این شخصیت با وجود ویژگی‌هایی که برایش در نظر گرفته شده، در قسمت اول ورودش به برنامه نتوانسته آنطور که باید توجه‌ها را جلب کند و براساس نوشته‌های برخی مخاطبان در بخش کامنت‌های صفحه اینستاگرامی برنامه «مهمونی»، موقعیت‌های جالبی خلق نکرده است.

بعد از انتشار قسمت بیست‌ویکم، خیلی از مخاطبان نسبت به اضافه شدن شخصیت‌های جدید معترض شده و نوشته‌اند که با شخصیت‌هایی که بعد از روحی آمده‌اند نتوانسته‌اند ارتباط بگیرند.

بخش مهمی از اعتراض‌ها به دو شخصیت «بوته» و «هتی» است. مخاطبی نوشته: «شخصیت جدید «هتی» جوری جیغ می‌زند که من نتوانستم اپیزود را تا آخر ببینم. لهجه‌اش هم به دل نمی‌نشیند و هویت مستقلی هم ندارد.»، مخاطب دیگری نوشته است: «ای کاش به جای اضافه کردن این دو شخصیت، حضور بچه و پشه را بیشتر کنید.» یا «شخصیت کته به اندازه کافی جذاب نبود که حالا هتی رو هم مشابه همان ساخته‌‌اید.» و …

عده‌ای از طهماسب خواسته‌اند نقش سه شخصیت نوک خراب، بوته و هتی را کم کند و به نظر مخاطبانی که به بچه و پشه و سایر شخصیت‌ها علاقه‌مند هستند توجه بیشتری داشته باشد.

این بحث‌ها درحالی مطرح می‌شود که برخی شخصیت‌های ایرج طهماسب تازه بعد از چند قسمت جذاب می‌شوند و بین سایر شخصیت‌ها جا باز می‌کنند. به همین دلیل هم هنوز نمی‌توان درباره شخصیت «هتی» اظهارنظر خاصی کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120317

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب