زنگ مهر به صدا در آمد

زنگ مهر به صدا در آمد
زنگ مهر بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات نوشت افزار و محصولات فرهنگی، آموزشی ، کمک آموزشی و اسباب بازی با حضور دکتر برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت و محمود رضا صنعتکار، رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان نوشت افزار کشور و جمعی از تولیدکنندگان و فعالین صنعت نوشت‌افزار در بوستان گفتگو افتتاح شد.

به گزارش نجوا خبر، زنگ مهر بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات نوشت افزار و محصولات فرهنگی، آموزشی، کمک آموزشی و اسباب بازی با حضور دکتر برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت و محمود رضا صنعتکار، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان نوشت افزار کشور و جمعی از تولیدکنندگان و فعالین صنعت نوشت‌افزار در بوستان گفت‌وگو افتتاح شد.

این نمایشگاه برای اولین بار با هدف تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و معرفی محصولات باکیفیت و استاندارد نوشت افزار ایرانی و اسباب بازی، از ۱ الی ۱۱ شهریور ماه، از ساعت ۱۱ الی ۲۱ دایر است.

از دیگر اهداف این نمایشگاه نمایش محصولات دانش بنیان و خلاقانه صنعت نوشت افزار با رویکرد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده مخصوصا کودکان و خانواده و همچنین تجمیع تمامی برندهای مطرح و استاندارد که در یک فضای مناسب در دسترس خانواده‌ها قرار گیرند، است.

حمایت اتاق اصناف، انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور و همچنین وزارت صمت از ویژگی‌های متمایز این رویداد به نفع تولید کننده و خریداران می‌باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120480

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.