واکنش معاون رئیس‌جمهور به ادعاهای مطرح‌شده درباره تابعیت زاهدی‌وفا

واکنش معاون رئیس‌جمهور به ادعاهای مطرح‌شده درباره تابعیت زاهدی‌وفا
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به معرفی «محمدهادی زاهدی وفا» به مجلس برای تصدی وزارت کار و رفاه اجتماعی به ادعاهای مطرح‌شده درباره تابعیت وی پاسخ داد.

به گزارش نجواخبر، «سیدمحمد حسینی» در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اعلام رسمی معرفی «محمدهادی زاهدی‌وفا» به‌عنوان وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس اظهار داشت: آقای زاهدی‌وفا دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد است و با اقتصاد اسلامی هم به خوبی آشنایی دارد و سال‌ها رئیس دانشکده اقتصاد بوده و برخی مسئولان و نمایندگان مجلس از شاگردان او بودند و از جهت علمی، اخلاقی و مدیریتی هم مورد تأیید رئیس‌جمهور است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این‌که «زاهدی‌وفا در شورای‌های مختلف شستا و موضوعات مختلف حضور داشته و اشراف خوبی بر مسائل اقتصادی کشور دارد و می‌تواند هم در وزارتخانه و هم در مجموعه دولت شخص موثر و موفقی باشد»، ابراز امیدواری کرد با توجه به تعطیلات تابستانی مجلس و محدودیت فرصت رایزنی با کمیسیون‌ها، نمایندگان با رأی بالایی زاهدی‌وفا را به‌عنوان وزیر انتخاب کنند. ‌

حسینی همچنین درباره ادعاهای مطرح‌شده در خصوص دو تابعیتی بودن زاهدی‌وفا، گفت: هم در داخل و هم در خارج کشور مطالب کذبی منتشر کرده‌اند که به هیچ وجه صحت ندارد و با هدف تخریب یک چهره علمی و مدیریتی صورت گرفته است؛ در حالی که ایشان برای تحصیل به خارج رفته بوده و به ایران بازگشته است. برخی هم شایعه کردند پسر آقای زاهدی‌وفا در اروپا شرکت دارد در حالی که ایشان اصلاً اولاد ذکور ندارد!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12352

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.