آشنایی با 5 هتل گران قیمت در ایران +مشخصات

آشنایی با 5 هتل گران قیمت در ایران +مشخصات
هتل اسپیناس‌پالاس در اغلب فهرست‌های مربوط به گران‌ترین هتل‌های ایران، صدرنشین است.

به گزارش نجوا خبر؛ هتل اسپیناس‌پالاس در اغلب فهرست‌های مربوط به گران‌ترین هتل‌های ایران، صدرنشین است. طوری که یک شب اقامت در طبقات بالای آن می‌تواند نزدیک ۱۵ میلیون تومان آب بخورد و کمترین هزینه اقامت در هتل اسپیناس‌پالاس که مربوط به اتاق‌های طبقات چهارم تا نهم می‌شود، به شبی ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد و تقریبا معادل پایه حقوق یک ماه وزارت کار محسوب می‌شود. در مشهد هتل قصر طلایی، در رامسر هتل بزرگ، در اصفهان هتل عباسی و حوالی تبریز هتل لاله کندوان جزو هتل‌های معروف و گران‌قیمت ایران هستند.

شماره یک؛ هتل بزرگ رامسر

هتل بزرگ رامسر زیرمجموعه گروه هتل‌های پارسیان است و مجموعه جدید آن در سال ۴۶ ساخته شده. در این هتل که جزو اقامتگاه‌های چهار ستاره شمال کشور قرار می‌گیرد، ۱۵۲ اتاق و سوییت وجود دارد که کف هزینه اقامت در آن‌ها الان تقریبا شبی ۲ میلیون تومان است. این هزینه را هتل بزرگ رامسر بابت اتاق‌های دونفره دریافت می‌کند. اقامت در اتاق‌های ماه عسل هتل بزرگ رامسر – ظرفیت دو نفر- به ازای هر شب ۲ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان آب می‌خورد و این رقم برای اتاق‌های سه نفره به دو میلیون و ۸۴۷ هزار تومان می‌رسد.

هزینه اقامت در سوییت‌های چهار نفره هتل بزرگ رامسر نیز که گران‌ترین گزینه برای مهمان‌های این هتل محسوب می‌شود، الان شبی چهار میلیون و ۹۰ هزار تومان است. آژانس‌های مسافراتی، داشتن پارکینگ و فاصله نزدیک به دریا را جزو امکنات هتل بزرگ رامسر حساب می‌کنند و مسافرانی که از تجربه اقامت در آن نوشتند، نداشتن ترانسفر فرودگاهی و استخر را جزو نکان منفی آن دانستند.

شماره دو؛ هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد کنار الماس ۲ و درویشی یکی از گران‌ترین اقامتگاه‌های این شهر است. هتل قصر طلایی مشهد فاصله زیادی با حرم ندارد و اواخر دهه ۸۰ به بهره‌برداری رسیده است. هتلی که ۱۶ طبقه و ۳۵۸ اتاق، سوییت و آپارتمان دارد و از این حیث یکی از بزرگترین اقامتگاه‌های پنج‌ستاره در ایران محسوب می‌شود. کمترین هزینه اقامت در هتل قصر طلایی مشهد یک میلیون و ۴۳۱ هزار تومان بابت رزرو اتاق‌های یکنفره اکونومی اعلام شده است.

همین هزینه برای اتاق‌های دو نفره به یک میلیون و ۹۵۳ هزار تومان و برای سوییت‌های دو نفره حداقل سه میلیون و ۳۲۱ هزار تومان است. همچنین هزینه اقامت در سوییت‌های چهار نفره هتل قصر طلایی مشهد از چهار میلیون و ۵۹۰ هزار تومان شروع می‌شود و گران‌ترین انتخاب در این هتل سوییت‌های یک خوابه با چهار تخت است که هزینه آن به ازای هر شب شش میلیون و ۶۵۱ هزار تومان لحاظ می‌شود. هتل قصر طلایی مشهد در تشریح امکانات اتاق‌ها و سوییت‌های خود به حمام با وان، مینی‌بار رایگان و ... اشاره کرده است.

شمار سه؛ هتل لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان در روستایی به همین اسم و به شکل صخره‌ای ساخته شده است. مسئولان هتل لاله کندوان آن را سومین هتل صخره‌ای در دنیا می‌دانند و اتاق‌های آن را به‌اسم کرانه در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در هتل لاله کندوان که فاصله ۴۰ کیلومتری با تبریز دارد، ۴۰ اتاق یا همان کرانه، لابی، کافی‌شاپ، رستوران، خشک شویی، سالن کنفرانس، صندوق امانات وجود دارد و مسافران آن می‌توانند در لابی از اینترنت استفاده کنند.

کمترین هزینه اقامت در هتل لاله کندوان در نیمه اول آبان یک میلیون و ۲۰ هزار تومان است و این رقم بابت یک شب رزرو اتاق‌های دو نفره بدون جکوزی دریافت می‌شود. اگر دنبال رزور اتاق‌های دونفره با جکوزی باشید، باید حداقل یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان کنار بگذارید. اقامت در اتاق چهار نفره (با جکوزی) دو میلیون و ۹۰ هزار تومان آب می‌خورد و این هزینه بابت سوییت امپریال شبی دو میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است.

شماره چهار؛ هتل عباسی اصفهان

هزینه اقامت در هتل عباسی اصفهان می‌تواند شبی شش میلیون و ۳۹۰ هزار تومان باشد. این رقم شگفت‌انگیز را مسافرانی که سوییت‌های سه‌خوابه هتل عباسی اصفهان را انتخاب می‌کنند، می‌پردازند که ظرفیت آن شش نفر است.

هزینه اقامت در آپارتمان‌های دوخوابه (ظرفیت چهار نفر) هتل عباسی به چهار میلیون و ۴۶۰ هزار تومان می‌رسد و کمترین هزینه را هتل عباسی بابت اتاق‌های دوتخته معمولی دریافت می‌کند؛ تقریبا دو میلیون و ۳۴۰ هزار تومان. سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا بخشی از امکانات این هتل پنج‌ستاره است که در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان واقع شده و در آن سه طبقه با ۲۲۵ اتاق دیده می‌شود.

شماره پنج؛ هتل اسپیناس‌پالاس تهران

هتل اسپیناس‌پالاس در شمال غرب تهران قرار گرفته است. سال ۹۴ و در حضور معاون اول رئیس‌جمهور وقت ساخته شده و الان یکی از نوسازترین هتل‌های گران‌قیمت و پنج ستاره در ایران محسوب می‌شود. هتلی که با ۲۸ طبقه، ۱۲ سالن آمفی تئاتر و بیش از ۵۰۰ اتاق و سوییت یکی از بزرگترین اقامتگاه‌های کشور است. کمترین هزینه اقامت در هتل اسپیناس‌پالاس الان پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است و مربوط به اتاق‌های طبقات چهار تا ۹ نفره می‌شود. رزرو اتاق‌های دو تخته در طبقات ۱۶ تا ۲۰ هتل اسپیناس‌پالاس هزینه پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی دارد و این رقم بابت اتاق‌های سه‌تخته در طبقات چهار تا ۹ به شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

بد نیست بدانید هزینه اقامت در سوییت‌های سینگجر (طبقات ۱۶ تا ۲۰) با ظرفیت دو نفر در هتل اسپیناس‌پالاس می‌تواند نزدیک ۱۵ میلیون تومان آب بخورد. اتاق بازی کودکان، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، کتابخانه، کافی‌شاپ، آرایشگاه و سالن بدنسازی فقط بخشی از امکانات هتل اسپیناس‌پالاس تهران است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13300

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب