فرمانده انتظامی کردستان:

فراخوان تجمع مقابل بیمارستان کوثر سنندج، دسیسه جدید ضدانقلاب

فراخوان تجمع مقابل بیمارستان کوثر سنندج، دسیسه جدید ضدانقلاب
فرمانده انتظامی استان کردستان فراخوان برای تجمع، اغتشاش و ایجاد ناامنی جلوی بیمارستان کوثر سنندج را دسیسه ضدانقلاب خواند و گفت: مردم مراقب این نقشه‌ها باشند. او تاکید کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه حضور و تجمع مقابل بیمارستان را ندهند تا خدایی نکرده در دام توطئه‌ها و پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب گرفتار نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

به گزارش نجواخبر، فرمانده انتظامی استان کردستان فراخوان برای تجمع، اغتشاش و ایجاد ناامنی جلوی بیمارستان کوثر سنندج را دسیسه ضدانقلاب خواند و گفت: مردم مراقب این نقشه‌ها باشند.

سردار علی آزادی با اشاره به فراخوان‌های متعدد ضدانقلاب در رسانه‌های وابسته به خود برای دعوت از مردم به حضور در جلوی بیمارستان کوثر سنندج و ایجاد اغتشاش و ناامنی به‌بهانه دفاع از افراد اراذل و اوباش که عصر روز جمعه در میدان آزادی این شهر با قمه و تبر به مأموران انتظامی‌ حمله کرده بودند، اظهار داشت: رسانه‌های معاند با دروغ‌پراکنی و با هدف تحریک احساسات جوانان مدعی شده که فرد مجروح اراذل و اوباش در بیمارستان فوت کرده در حالی‌که این شایعه بوده و اصلا صحت ندارد.

وی افزود: اینها که با تبلیغات دروغین و فریبنده خود را مدعی حقوق بشر و طرفدار خلق و انسانیت دانسته، چطور به خود اجازه می‌دهند که مردم را به تجمع، اغتشاش، آتش‌سوزی و شعار در جلوی بیمارستان دعوت کنند؟ مگر بیماران این بیمارستان از جنس همین مردم نیستند که می‌خواهند با این اقدامشان برایشان استرس ایجاد کنند؟

فرمانده انتظامی استان کردستان دعوت مردم به حضور در جلوی بیمارستان را کار ضدانقلاب دانست و تصریح کرد: جلوی بیمارستان نباید حتی یک بوق زد و برای کسی مزاحمت ایجاد کرد، چطور اینها چنین جسارتی کرده و این فراخوان‌ها را پخش می‌کنند!

وی گفت: این اراذل و اوباش‌ با تبر، شمشیر و قمه خود را لخت کرده و به همکارانم در میدان آزادی سنندج که مشغول تأمین نظم و امنیت مردم و شهر بوده، حمله کرده و نمی‌دانم اسم این کار را چه می‌گذارند.

سردار آزادی با بیان اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای ناامن جلوه دادن و یاس و ناامیدی را در استان پمپاژ می‌کند، یادآور شد: تمام فضا‌سازی و فراخوان‌های ضد‌انقلاب و گروه‌های معاند برای همراهی مردم با آنان است، که خوشبختانه مردم فهیم استان همواره هوشیار بوده و با آنان همراهی نکرده و نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه حضور و تجمع مقابل بیمارستان را ندهند تا خدایی نکرده در دام توطئه‌ها و پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب گرفتار نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13308

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.