آمار فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از بازداشت شدگان و وضعیت مرزهای شمال غرب کشور

آمار فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از بازداشت شدگان و وضعیت مرزهای شمال غرب کشور
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر گفت: گروه‌های ضد انقلابی که در اقلیم یا عراق مستقر شدند، برای امنیت آنجا هم تهدید محسوب می‌شوند.

به گزارش نجواخبر، سردار محمدتقی اوصانلو درباره وضعیت مرزهای شمال غرب کشور، اظهار داشت: مرزهای شمال غرب، مرزهای قابل اعتمادی است اما گاهی و در مواردی و به صورت محدود دشمن برای فتنه انگیزی در شرایط اخیر کشور توانسته سلاح‌هایی را وارد کشور کند که با قدرت عمل نیروهای امنیتی مواجه شده است.

وی افزود: منطقه شمال غرب کشور پیچیده و کوهستانی است و ما در طول یک ماه گذشته مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات از گروه‌هایی که دنبال انتقال سلاح به داخل کشور بودند را دستگیر و تجهیزاتی را که می‌خواستند به شهرهای عمقی بفرستند را توقیف کردیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: این نشان می‌دهد که دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که به اهدافش دست پیدا کند اما مهم این است که نمی‌تواند و نتوانست. توان نیروهای جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال غرب بسیار خوب است و این نشان می‌دهد اشراف اطلاعاتی ما فوق‌العاده بالاست.

وی گفت: خواسته ما از دولت مرکزی عراق که تأمین امنیت مرزها است، باید برآورده شود. خواسته ما تنها مربوط به امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود بلکه امنیت اقلیم کردستان عراق و عراق را هم شامل می‌شود. گروه‌های ضد انقلابی که در اقلیم یا عراق مستقر شدند، برای امنیت آنجا هم تهدید محسوب می‌شوند. ما هم با مسئولان و مقامات دولت مرکزی عراق گفت‌وگو کردیم و همچنین گفت‌گوهایی با مسئولان اقلیم کردستان عراق داشتیم.

سردار اوصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13655

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب