مربی استقلال در گفتگو با نجوا خبر:

بازیکنان کم کاری نمی‌کنند تا تیم را بفروشند!

بازیکنان کم کاری نمی‌کنند تا تیم را بفروشند!
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال هیچ وقت کم کاری نمی کنند که تیم‌شان را بفروشند.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، خسرو حیدری مربی استقلال پس از برد این تیم مقابل تراکتور در جام حذفی اظهار داشت: هر بازی استقلال یک فینال است. تمام تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند. به بچه‌ها همیشه می‌گوییم باید انگیزه شما ۱۰ برابر باشد تا بتوانیم بازی‌ها را ببریم که خوشبختانه در دیدار برابر تراکتور این اتفاق افتاد و برنده از زمین خارح شدیم.

وی در خصوص کم دقتی بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی گفت مقداری شرایط برای ما سخت شده بود و فشار استقلال را اذیت می‌کرد اما فوتبالی که به ویژه در نیمه اول ارائه کردیم فوتبال قابل ستایشی بود و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. البته خودمان شرایط را سخت کردیم و می‌توانستیم خیلی راحت‌تر برنده شویم.

مربی استقلال در‌مورد اینکه بازیکنان استقلال با یک باخت متهم به کم کاری شدند، گفت: برای همه پیشکسوتان و کسانی که واقعا زحمت کشیدند، احترام قائلم ولی در تیم واقعا چنین چیزی نداریم. سیاوش یزدانی الان مدتی است با درد بازی می‌کند. لگن او ترک خورده است. تمام این بازیکنان به سختی به اینجا رسیدند. هیچ وقت کم کاری نمی‌کنند که تیم‌شان را بفروشند.

حیدری در‌مورد حواشی بازی و اعتراض حریف به پنالتی‌ها، اظهار داشت: پنالتی‌ها صددرصد واضح بود. خیلی از بازی‌ها پنالتی ما را نمی‌گیرند. هردو صحنه پنالتی بود. اگر تکرار دادند یکبار اخباری زیاد جلو آمده بود. یکبار هم بازیکن ما وارد ۱۸قدم شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15074

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.