بهادری جهرمی خبر داد؛

تشکیل سازمان بازرگانی زیرنظر ریاست‌جمهوری تایید شد

تشکیل سازمان بازرگانی زیرنظر ریاست‌جمهوری تایید شد
سخنگوی دولت گفت: کلیات تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به تصویب دولت رسید.

به گزارش نجواخبر، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست امروز هیئت دولت لایحه تشکیلات و اختیارات و وظایف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بررسی و کلیات آن به تصویب رسید.

بهادری جهرمی درباره مصوبه مولد سازی دارایی های دولت گفت: هفت سال هست که در قوانین بودجه سنواتی مجلس تکلیف شده تا بسیاری از دارایی‌های بخش‌های مختلف دولتی که به نوعی معطل مانده، تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه نیمه تمام ماندن طرح های نمیه تمام برای مردم و دستگاه‌های اجرایی ناراحت کننده است، اظهار داشت: با وجود آنکه قانونگذار در قوانین بودجه مقرر می‌کند که این اموال صرف مولدسازی شود اما تجربه نشان داده که فرایندها و روال های موجود توانایی انجام وظایف قانونی ندارد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه آسیب شناسی این موضوع از سال ۹۹ آغاز شده بود، خاطر نشان کرد: پیش از این در ۶ محور آسیب شناسی جامعی نسبت به مولد سازی دارایی های دولت صورت گرفت.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه امروز گزارشی از وضعیت رشد تولید ارائه شد، گفت: بر اساس این گزارش در حوزه صنعت، صنعت فولاد ما توانست بیشترین رشد را در بین کشورهای تولیدکننده فولاد داشته باشد.

وی همچنین گفت که بر اساس گزارش وزارت ارشاد، از امروز جشنواره فیلم فجر با اکران ۲۴ فیلم آغاز شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15638

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب