خوی سردتر می‌شود/ غذای گرم نداریم و چادرها بسیار سرد است!

خوی سردتر می‌شود/ غذای گرم نداریم و چادرها بسیار سرد است!
خوی در روزهای آینده سردتر می شود؛ این در حالیست که مردم زلزله زده همچنان از کمبود امکانات اولیه انتقاد بسیار دارند.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، خوی سردتر می‌شود؛ این اعلام رسمی سازمان هواشناسی کشور است و می‌طلبد که مسئولان امر با جدیت بیشتری نسبت به امدادرسانی اقدام کنند.

از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه (۱۶بهمن) در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور به‌ویژه در نوار مرزی مناطق ذکر شده بارش باران و برف رخ می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۱۶ بهمن) بر شدت بارش در شمال غرب و برخی مناطق واقع در غرب افزوده می‌شود. در این روز در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی نیز بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط، مردم همچنان از کمبود امکانات زندگی در مناطق زلزله زده انتقاد دارند؛ خبرنگار تسنیم برای بررسی آخرین زلزله‌زدگان به این منطقه رفت تا ضمن گفت‌وگو با مردم زلزله‌زده، از آخرین وضعیت ارائه خدمات به مردم این منطقه گزارشی تهیه کند که متأسفانه ضعف خدمات‌رسانی و مدیریت در این منطقه، روزگار سختی را بر مردم تحمیل کرده است؛ به نحوی غذای گرم به میزان کافی در بین زلزله‌زدگان توزیع نمی‌شود.

مردم ازعدم مدیریت مناسب در توزیع اقلام امدادی از چادر تا غذا، کمبود نیروهای متخصص و مردمی در رأس کار و پایین بودن سطح امدادرسانی‌ها گلایه داشتند و می‌گفتند در اردوگاه‌های تعبیه شده با توجه به اینکه جمعیت زیاد است امکانات به میزان کافی در اختیار مردم نیست.

مردم می‌گویند «توزیع چادر عادلانه نیست» و آنچه بیشتر آزاردهنده است «کمبود وسایل گرمایشی در چادرها» و کمبود و گرانی مواد غذایی از جمله نان است.

حالا با سردتر شدن هوا در روزهای آینده، مسئولان باید اهتمام بیشتری برای امدادرسانی و تأمین مواد غذایی و گرمایشی برای مردم داشته باشند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15659

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب