پنج بازنده پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا

پنج بازنده پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا
پنجره نقل و انتقالات ژانویه با اتفاقات عجیب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، چلسی بار دیگر با هزینه‌های غیرقابل باوری که باعث شد رکورد جهانی 364 میلیون یورو را برای خرید بازیکنان جدید ثبت کند، سرتیتر اخبار را ربود. این اقدام شامل دو خرید 100 میلیون یورویی با انزو فرناندز و میخایلو مودریک بود.

لیگ برتر با صرف 830 میلیون یورو رکوردهای بیشتری را شکست و مجموع هزینه بقیه 5 لیگ بزرگ اروپا به سختی از 250 میلیون یورو فراتر رفت.

اما بازندگان بزرگ پنجره ژانویه چه کسانی بودند؟ ما پنج مورد را در زیر انتخاب می‌کنیم.

بازنده: چلسی

آنها ممکن است از نظر هواداران تشنه انتقال خود، پنجره را برده باشند، اما دقیقاً هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد هر یک از این معاملات گرانقیمت موفق‌تر از آخرین معاملاتی باشد که اخیراً انجام شده است.

روملو لوکاکو، مارک کوکورلا، کای هاورتز، تیمو ورنر... این تنها نمونه کوچکی از معاملاتی است که تاکنون به طرز چشمگیری برای چلسی به نتیجه نرسیده است.

قراردادهای طولانی به منظور دور زدن مقررات پیچیده مالی به این معنی است که معاملات هفت و هشت ساله منعقد شده است.

چلسی بهتر است امیدوار باشد که ارزشش را ثابت کند. این یک دوره جدید در چلسی است که از نظر کادرفنی اعطا شده اما گاهی اوقات این محیط است که به آنها اجازه می‌دهد پیشرفت کنند و نه بازیکن.

بازنده: همه لیگ‌ها به جز لیگ برتر

سرسخت ترین حریفان کوتاه مدت سوپرلیگ اروپا در سال 2021 هواداران لیگ برتر بودند. همین هواداران اکنون چه احساسی دارند که لیگ برتری که آنقدر برای دفاع از آن جنگیدند تبدیل به خود سوپر لیگ واقعی شده است؟

خیلی ساده، لیگ برتر تمام لیگ‌های دیگر اروپا را از بین برده است. لیگ برتر دارای انحصار مالی است که هرگز در تاریخ این بازی دیده نشده است.

در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، لیگ برتر 830 میلیون یورو برای بازیکنان جدید هزینه کرد. آن را با لیگ فرانسه (127 میلیون یورو)، بوندسلیگا (68 میلیون یورو)، لالیگا (32 میلیون یورو) و سری آ (31 میلیون یورو) مقایسه کنید و می‌بینید که چرا هر لیگ دیگری دیگر شانسی برای رقابت با لیگ برتر در فوتبال اروپا ندارد.

9 باشگاه از 10 باشگاه پرخرج در ژانویه انگلیسی بودند و هیچ شانسی برای تغییر این وضعیت در آینده وجود ندارد. این چیزی است که الان فوتبال اروپا به آن تبدیل شده است. لیگ برتر و سپس یک سری لیگ‌های تغذیه کننده.

بازنده: مویزس کایسدو

گاهی اوقات شما فقط یک فرصت دارید تا حرکت رویایی خود را انجام دهید. علی‌رغم تلاش‌های کایسدو، این اتفاق برای او در این پنجره رخ نداد، به همان اندازه که آرسنال فشار آورد و به همان اندازه که او درخواست کرد آزاد شود.

و بنابراین اکنون او تا پایان فصل در برایتون است و آینده بازی او در دستان روبرتو دزربی است. آیا او بازیکنی را به نمایش می‌گذارد که وقتی تیمش بدون او در آخر هفته مقابل لیورپول خیلی خوب بازی می‌کرد، آشکارا می‌خواست جدا شود؟

بنابراین آینده او باز مانده است. برایتون می‌خواهد از یک دارایی بزرگ محافظت کند و احتمالاً دوباره وارد میدان خواهد شد. اما این حماسه‌ها که در آن بازیکن برخلاف میل خود حفظ می‌شود، به ندرت جواب می‌دهد. کایسدو امیدوار است که برعکس باشد.

بازنده: پاری سن ژرمن

تیم پرهزینه لیگ فرانسه عادت ندارد در پنجره نقل و انتقالات در مسیر اشتباه قرار بگیرد، اما صبح روز یکم فوریه وضعیت قرمز شد.

تیم کریستوف گالتیه که در چهار بازی اخیر خود در لیگ فرانسه تنها یک برد را کسب کرده است، در این ماه دقیقاً هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرد.

قراردادی برای میلان اشکرینیار برای تابستان به توافق رسیده اما پاری سن ژرمن نتوانست اینتر را در ژانویه برای فروش متقاعد کند. همچنین آن‌ها از چلسی در مورد حکیم زیاش عصبانی بودند زیرا تیم لیگ برتری مدارک اشتباهی ارسال کرد و این انتقال صورت نگرفت.

بازنده: نیکولو زانیولو

نیکولو زانیولو پس از ناکامی در یافتن نقل و انتقالات روز پایانی، باقی فصل را روی سکوها می‌گذراند.

زانیولو از ترکیب رم حذف شده و باشگاه مشخص کرده است که دیگر هرگز برای آنها بازی نخواهد کرد.

مهاجم درخواست انتقال برای جدایی کرد اما انتقال به بورنموث را رد کرد و سپس با وجود علاقه میلان و لیدز نتوانست معامله مناسبی در جای دیگری پیدا کند.

او دشمن شماره یک هواداران رم است و پس از اینکه هواداران سعی کردند در خانه اش به او حمله کنند، مجبور شد با پلیس تماس بگیرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15682

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب