اختصاصی؛

«چلسی» نیازمند خانه‌تکانی‌ست

«چلسی» نیازمند خانه‌تکانی‌ست
چلسی ممکن است 8 ستاره از جمله پولیسیچ و کولیبالی را در تابستان بفروشد زیرا تغییرات اساسی در تیم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، چلسی می‌تواند در تابستان 8 بازیکن خود را بفروشد زیرا به دنبال اصلاحات اساسی در تیم گراهام پاتر است.

پس از یک پنجره نقل و انتقالات که چلسی بیش از 300 میلیون پوند (371 میلیون دلار) خرج کرد و رکورد نقل و انتقالات بریتانیا را که قبلاً در اختیار جک گریلیش بود با جذب انزو فرناندز شکست، به نظر نمی‌رسد این تغییرات متوقف شود.

گاردین گزارش می‌دهد که باشگاه در تابستان آینده برای پاکسازی بازیکنان تیم اصلی کم کار آماده می‌شود، چیزی که می‌تواند شامل فروش بی‌رحمانه چهره‌های آشنا باشد.

این گزارش بیان می‌کند که تاد بوهلی و کلیرلیک کپیتال، مالکان باشگاه می‌دانند که تیم برای صعود به صدر جدول لیگ باید پیشرفت کند.

روند پاکسازی تیم در ژانویه و با رفتن جورجینیو به آرسنال آغاز شد، اما قراردادی که حکیم زیاش را به پاری سن ژرمن ملحق می‌کرد، شکست خورد.

او به همراه کریستین پولیسیچ، متئو کواچیچ، کالیدو کولیبالی و پیر امریک اوبامیانگ همگی در رده‌بندی قرار دارند، در حالی که بعید است روملو لوکاکو و کالوم هادسون اودوی پس از بازگشت از قرارداد قرضی خود در باشگاه باقی بمانند.

بن چیلول نیز ممکن است باشگاه را ترک کند، زیرا منچسترسیتی پس از جدایی ژائو کانسلو به جذب این بازیکن علاقه نشان داده است.

از زمانی که چلسی توسط کنسرسیوم تحت رهبری بوهلی تصاحب شد، 16 خرید دائمی و دو قرارداد قرضی و همچنین جایگزینی توماس توخل با گراهام پاتر، در تلاش برای تغییر شکل شدید باشگاه انجام داده است.

آن‌ها میخائیلو مودریک را در این ماه از چنگ آرسنال ربودند و همچنین بازیکنانی مانند بنوا بادیاشیل، نونی مادوکه و دیگران را جذب کردند و همگی به عنوان یک راه حل جلوگیری از محرومیت به دلیل فیرپلی مالی قراردادهای بلندمدت امضا کردند.

قبل از فرا رسیدن تابستان، آبی‌ها هنوز زمان زیادی برای نجات فصل 2022-23 خود دارند، با وجود اینکه در رده دهم لیگ برتر قرار دارند. آنچه در طول چند ماه آینده اتفاق می‌افتد بدون شک آینده بازیکنان را در باشگاه مشخص خواهد کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15795

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.