دیدار سپاهان - الاتحاد لغو شد!

دیدار سپاهان - الاتحاد لغو شد!
ترک ورزشگاه توسط تیم الاتحاد عربستان به دلایل واهی باعث شد دیدار سپاهان با این تیم لغو شود.

به گزارش نجوا خبر، هواداران سپاهان خود را به ورزشگاه نقش جهان اصفهان رسانده بودند تا رسماً اولین بازی خانگی طلایی‌پوشان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود؛ آن‌هم در حالی‌که شاگردان ژوزه مورایس باید امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الاتحاد عربستان قرار می‌گرفتند و به نظر می‌رسید با توجه به استقبال پرشور هواداران از این مسابقه، دوئلی جذاب در انتظار فوتبال آسیا است اما برخلاف تصورها، تقابل امشب لغو شد!

الاتحادی‌ها با وجود آنکه کاروان‌شان به ورزشگاه نقش جهان منتقل شد اما حاضر به انجام تمرین پیش از بازی نشدند و بعد از عدم حضور در زمین مسابقه برای گرم کردن پیش از شروع بازی، آن‌ها برای انجام مسابقه هم وارد زمین نشدند و در اقدامی غیرمنتظره، ورزشگاه را ترک کردند تا تقابل حساس هفته دوم فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به انجام نرسد و حالا همگان در انتظار تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره مسابقه جنجالی امشب هستند که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره سرنوشت آن مطرح است.

مدیران باشگاه سپاهان برای عدم لغو مسابقه تلاش زیادی کردند؛ و حالا باید دید (AFC) چه تصمیمی برای مسابقه امشب خواهد گرفت؛ تعویق به زمان دیگر یا تعیین نتیجه در کمیته انضباطی؟

به ادعای خبرگزاری فارس، گفته می‌شود تأخیر و لغو مسابقه به دلیل وجود تندیس شهید سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان است.

همچنین باشگاه سپاهان اعلام کرد که شکایت خود را نسبت به این اتفاق تنظیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهد کرد. تمامی ناظرها و داوران مسابقه نیز ورزشگاه نقش جهان را ترک کرده‌اند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161368

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب