دردسر جدید بایرن: سایه اخراجِ ناگلزمان بر سر توخل

دردسر جدید بایرن: سایه اخراجِ ناگلزمان بر سر توخل
هواداران بایرن نگران هستند که اظهارات اولی هوینس درباره اشتباه در اخراج یولیان ناگلزمان باعث ناراحتی توماس توخل شده باشد.

به گزارش نجواخبر، تصمیم عجیب مدیران بایرن مونیخ برای قطع همکاری با ناگلزمان در هفته‌‎های پایانی فصل گذشته انتقادهای بسیاری را از آنها به همراه داشت.

این تصمیم در حالی گرفته شد که بایرن در هر سه رقابت بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان در جمع مدعیان قرار داشت اما در نهایت با توخل تنها به قهرمانی در لیگ که با لغزش دورتموند به دست آمد اکتفا کرد.

هوینس دو روز قبل در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های آلمانی مدعی شده بود که تصمیم اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ برای برکناری سرمربی فعلی تیم ملی آلمان درست نبوده است و از رفتار آنها انتقاد کرد.

این موضوع نگرانی بسیاری را در بین هواداران و همچنین مدیران بایرن به همراه داشت که شاید توخل از این اظهارات ناراحت شده باشد و آنها را به نوعی توهین به جایگاه خودش بداند اما به نظر می‌رسد که اینطور نیست.

هوینس علاقه زیادی به این مربی آلمانی دارد و معتقد است که بایرن مونیخ تحت هدایت او در مسیر درست قرار گرفته است و او می‌تواند این تیم را به روزهای درخشان گذشته برگرداند و صحبتی که داشته صرفا در اشاره به زمانبندی نادرست تصمیم اتخاذ شده از سوی مدیران این باشگاه بوده است.

توخل هم به خوبی این موضوع را درک کرده و از منظور اصلی این رئیس افتخاری باشگاه بایرن خبر داشته و از او ناراحت نشده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161534

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.