آتش سوزی بیمارستانی در تجریش مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی در بیمارستانی در شمال تهران بدون هیچ مصدوم و فوتی مهار شد و درحال حاضر بیمارستان درحال ارائه خدمات درمانی است.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، جلال ملکی گفت: ساعت ۴:۳۴ بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در بیمارستانی در میدان تجریش به سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند، آتش سوزی در داخل یکی از اتاق‌های طبقه دهم بیمارستان اتفاق افتاده است و پیش از رسیدن آتش‌نشانان، سیستم‌های اطفای اتوماتیک موجود در بیمارستان، عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کرده است.

­سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: برخی از پرسنل کادر درمان بیمارستان هم با خاموش کننده‌هایی که در محل وجود داشت مشغول اطفای آتش بودند و برخی از پرسنل هم به علت تجمع دود در راهروی طبقه دهم، بیماران را از اتاق‌های اطراف تخلیه کرده و در سایر بخش‌ها بستری کردند تا روند درمانی شان ادامه یابد.

ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه، با استفاده از تجهیزات آبی اقدام به عملیات تکمیلی برای مهار آتش کردند و عملیات تخلیه بیماران از طبقه دهم را انجام دادند.

وی گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و مورد مصدومیت نداشتیم و درحال حاضر بیمارستان درحال ارائه خدمت درمانی بدون هیچ وقفه‌ای است.

­سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: آتش‌نشانان پس از خاموش کردن آتش، عملیات تخلیه دود و ایمن سازی را انجام دادند و محل را به مسئولان تحویل دادند.

مهار آتش سوزی در بیمارستانی در شمال تهرانمهار آتش سوزی در بیمارستانی در شمال تهرانمهار آتش سوزی در بیمارستانی در شمال تهرانمهار آتش سوزی در بیمارستانی در شمال تهران

 

آتش سوزی بیمارستانی در تجریش مهار شد

 

آتش سوزی بیمارستانی در تجریش مهار شد

 

آتش سوزی بیمارستانی در تجریش مهار شد

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/202874

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب