بودجه دارو به موقع اختصاص یابد

بودجه دارو به موقع اختصاص یابد
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سلامت، بهداشت و رفع نیازهای دارویی مردم بسیار حائز اهمیت است و بودجه تخصیص یافته به دارو باید به موقع تامین شود.

به گزارش نجواخبر، هفتمین جلسه بررسی بخش تفصیلی بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور شامگاه روز یکشنبه ۱۰ دی ماه با حضور «داوود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونان، رؤسای امور و مشاوران سازمان تشکیل شد.
براساس این گزارش، در این جلسه دو گزارش با عنوان‌های «ساماندهی ردیف‌های متفرقه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای» از سوی معاونت هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت و «اعتبارات مورد نیاز حوزه رفاه اجتماعی سال ۱۴۰۳ بر اساس مفروضات بخش‌نامه بودجه» از سوی امور سلامت و رفاه اجتماعی ارائه شد.

منظور، در این نشست گفت: شفاف سازی سیاست راهبردی دولت سیزدهم است و در همین راستا استراتژی ما در سازمان، شفافیت بودجه‌ریزی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: سلامت، بهداشت و رفع نیازهای دارویی مردم بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین بودجه تخصیص یافته به دارو باید به موقع تأمین شود.

وی درباره جایگاه بودجه استان‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت: رویکرد سازمان افزایش سهم استان‌ها در بودجه سال آینده است.

به گزارش مهر،معاونان و رؤسای امور سازمان برنامه و بودجه در این نشست، نظرات و دیدگاه‌های پیشنهادی خود را درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطرح کردند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243496

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.