تغییر تعرفه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات/ تهران ۴۰ میلیون تومان!

تغییر تعرفه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات/ تهران ۴۰ میلیون تومان!
رئیس صدا و سیما گفت: از روز شنبه تعرفه‌های تبلیغاتی برای نامزدی‌های انتخابات طبق پیشنهاد صدا و سیما تغییر یافت و بالاترین عددد مربوط به تهران است با رقم ۴۰ میلیون و اکثر حوزه بین ۵ تا ۱۰ میلیون است. 🔹در همین راستا اگر هر نامزدی بتواند یک درصد آرا ماخوذه را بدست آورد کل پول به او بازگردانده می‌شود و تقریبا تعرفه شبه رایگان خواهد بود

به گزارش نجواخبر، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تعرفه تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در رسانه ملی گغت: از روز شنبه تعرفه‌ها تغییر کرد، پیشنهاد خود صدا و سیما به هیئت مرکزی بود که برای کمک به کاندیداها ما رقم را نزدیک یک چهارم پیشنهاد دادیم و تصویب شد.

وی افزود: بر همین اساس بالاترین رقم برای تهران است که نزدیک به ۴۰ میلیون تومان است و اکثر حوزه‌ها هم بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان صدا و سیما یادآور شد: یک پیشنهاد دیگر که دادیم و تصویب شد این بود که در هر حوزه اگر نامزدی بتواند یک درصد آرای مأخوذه را به دست بیاورد، کل پولی که داده را به او برمی‌گردانیم تقریبا این تبلیغات شبه رایگان است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از تجربه کارگردانان موفق در سریال‌های تلویزیون دیگر چندان استفاده نمی‌شود، گفت: مثال نقض آن هم وجود دارد. کارگردانان موفقی هم هستند که همین الان مشغول کار هستند. باید مصداق بیاورید اظهارنظر بدون مصداق سخت است. ممکن است موردی باشد که خودش نخواهد، موردی باشد که به توافق نرسیم یا موردی باشد که پیشنهادی نداشته باشد باید هر مورد جداگانه بررسی شود.

جبلی در پاسخ به اینکه آیا از مهران مدیری دوباره در رسانه ملی حضور خواهد داشت، گفت: اجازه بدهید در این مورد اظهارنظر نکنم زیاد در این خصوص صحبت شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244002

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب