تحویل ۳۳ هزار واحد به مددجویانِ متقاضی مسکن تا پایان ماه رمضان

تحویل ۳۳ هزار واحد به مددجویانِ متقاضی مسکن تا پایان ماه رمضان
رییس بنیاد مسکن از تحویل ۳۳ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش نجواخبر، غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان با همکاری کمیته امداد امام خمینی، با اشاره به اینکه صفر تا ۱۰۰ واحدها از تهیه نقشه تا پایان عملیات اجرایی توسط بنیاد مسکن انجام خواهد شد، گفت: برای ساخت این واحدها تسهیلات ۵ درصد با بازپرداخت ۲۰ ساله در نظر گرفته شده است. بازپرداخت این تسهیلات ۲ سال دوره تنفس دارد و کمیته امداد نیز کمک‌های بلاعوض و کمک‌های خیران را در اختیار قرار خواهد داد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تفاهم‌نامه قبلی کمیته امداد با بنیاد مسکن، اضافه کرد: این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود.

رئیس کمیته امداد با اشاره به جامعه هدف برنامه مسکن کمیته امداد به ویژه در خصوص تفاهم‌نامه ۳۰ هزار واحدی با بنیاد مسکن، تاکید کرد: اولویت نخست در واگذاری مسکن به مددجویان، خانواده‌های سه نفر به بالا هستند که در شهر و روستا سکونت دارند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه تفاهم‌نامه ۳۰ هزار واحدی با بنیاد مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت را نیز شامل می‌شود، گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ارزان‌قیمت برای جامعه هدف این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است و مراحل اجرایی ساخت خانه‌ها توسط بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244927

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.