مشاهدات میدانی خبرنگار نجوا خبر؛

چرا لباس مناسب زنانه در بازار نیست؟!

چرا لباس مناسب زنانه در بازار نیست؟!
هرچه گشتیم، کمتر موفق به پیدا کردن یک لباس مناسب شدیم....

مشاهدات میدانی خبرنگار نجوا خبر، از کمبود لباس مناسب زنانه در بازارهای تهران خبر می‌دهد.

در بسیاری از فروشگاه‌ها و پاساژهای سطح شهر تهران، مانتوهای زنانه محدود به مانتوهای بسیار کوتاه، گاهاً بدن‌نما و جلوباز است و لباس مناسبی که پوشیدگی و زیبایی را با هم داشته باشد، کمتر پیدا می‌شود؛ این در حالیست که در هفته‌های اخیر، نیروی انتظامی با همکاری دستگاه‌های ذیربط، اجرای طرح نور برای رعایت عفاف و حجاب را آغاز کرده است.

باید پرسید وقتی لباس مناسب در دسترس خریداران نیست و برای پیدا کردن یک مانتوی بلند و زیبا باید ساعت‌ها وقت صرف کرد و مبالغ گزاف پرداخت، چطور انتظار دارند که زنان در سطح شهر از پوشش مناسب برخوردار باشند؟

در این میان، نقش اتحادیه اصناف پوشاک و نهادهای نظارتی، نقشی پررنگ و حایز اهمیت است؛ اتحادیه باید با نظارت دقیق بر فروشگاه‌ها، اجناس عرضه شده را رصد کند و توجه داشته باشد که البسه‌ی متناسب با سیاست‌های کلان کشور در مغازه‌ها عرضه شود.

اگر این لباس‌های تنگ، گاهاً پاره و نامناسب، کار کارگاه‌های زیزمینی‌ست، چرا در تمام پاساژه‌ها و فروشگاه‌های برند سطح شهر عرضه می‌شود؟ چرا نظارت اعمال نمی‌شود؟ کافی‌ست سری به پاساژ‌هایی مانند تیراژه یا مجتمع کوروش و ایران مال بزنید تا صحت این ادعا ثابت شود......

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/256004

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.